2014. december 19., péntek

1 èvad / 3 rèsz


~Laura~ 


Reggel nagy nehezen kimásztam az ágyból. Akarom mondani délben mivel az óra fél tizenkettőt mutatott. Hjaj. Éjjel 2-re értünk haza. Ross is álmos lehetett , mert látszott rajta de... olyan fura volt. Eddig még soha nem volt ilyen. Legalábbis előttem nem. De mindegy majd megkérdezem tőle. Vagy Rylandtól. Fogadható külsőt varázsoltam magamnak majd egy gyors szelfi fel az instragramra és irány a konyha.
-Na milyen volt az este- kérdezte Vanessa a nővérem aki szintén színésznő. Csak ő máshogy. 
-Eltelt. - feleltem , és egy gyümölcslével a kezemben épp felfele tartottam amikor Vanessa utánam kiáltott.
- Héj , az asztal. - biccentet az étkező asztal fele mire odakaptam a fejem. Odarohantam , kibontottam a boritékot és mikor megláttam , hogz mi van benne Vanessa nyakába ugrottam. 
- Áááááá! Velencébe megyünk , Velnecébe megyünk. - ugrándoztam örömömben.
- Jó nyugi hugi. Igen oda megyünk méghozzá holnapután este indul a gépünk és mielőtt megkérdeznéd anyáék már ott vannak és 3 hétre megyünk. - csillapitot le , de nem törödtem vele hanem inkább átmentem Rydel-ékhez , hogy elujságojam . :) Jó oké elhet , hogz egy kkicsit gyerekes vagyk de ayota nem voltam Velencében , hogy elkezdödött az Austin és Ally forgatása. És amikor voltam akkor is csak egy hetet voltam. De a lényeg , hogy 3 hét vakáció!  
-Mi ez a rohanás? - kérdezet Stormire miközben az ajtóban beleütköztem.
-Csak a srácokhoz megyek. - motyogtam.
Berohantam a nappaliba mire a fiuk furán néztek rám.
-Mi van? - kérdezte mint mindig Riker. Ő mindig olyan kedves. 
- Éénnn ..... megy.... megyek ..... hol... holnaputá... - lihegtem majd egy szuszra elmondtam. - Énmegyekholnaputánvelencébe3hétre.
- Ááááá - ugrott visitozva Rydel a nyakamba.A fiuk válatvonva folytatták az előbbi cselekményüket , és csak ekkor vettem észre , hogy Ross nincs köztük.
-Ross hol van?
-Ross , kérlek szépen aludt volna ha valaki nem rontott volna be a házba és valaki nem visibált volna.- mondta rám és Rydel-re nézve. Upssz. - Mellesleg mi történt?
-Lau Velncébe megy! - kántálta vidáman Rydel. Mire Ross kérdőn nézett felém.
-Igen. És alig várom , hogy indduljunk. És hogy ott legyek. És küldök nektek képes lapot. És Rydel megveszem azt a szoknyát amire úgy vágsz és....- folytattam volna de Ross közbeszólt.
- És mi lesz a forgatással?
-Majd azt a részt foratják amibbe Thris és Tez szerepel.- mondtam Ross meg furán nézet rám. Óóóóó hogy mi vagyunk a főszereplők? Ja tényleg :)
-Neked is vakációd lesz meg Raini-nek meg Calum-nak is. - vigyorogtam. Az Austin és Ally 4. évadja még várhat. Na de Velence? 

~Ross~

Nem tudom , miért de valahogy egy kicsit idegesít , hogy Lau most megy el. Mármint nem vagyok az a személy akit azt akarja , hogy körülötte forogjon a világ. De... nem értem. Én turnékra járok , meg a csapattal ide-oda. Ő sokszor van Wasington-ban , San Francisco-ban meg sokféle helyt. Ahogy énis. De , nem is tudom. Általában sokmindent megbeszélünk de ezt nem akartam mondani neki mivel annyira örült a kirándulásnak... gondolat menetemet szerető Rocky bátyám szavarta meg aki szó szerint beesett az ajtón. Értetlenül néztem rá , majd felsegíttettem a földről.
-Gyere öcskös , mert probálunk. 
-Ezt mondjuk úgyis elmondhattad volna , hogy mondjuk nem esel be az ajtómon. - erre csak bele boxolt a vállamba. Röhögve bementünk. Egy órás próbálás után anya jött be az ajtón és hozott nekünk.... fincsi sütit. Mindannyiunk kedvencét.
-Ez nagyon finom Stormire! - mondta Ell.
- Köszönöm. Laura miért is volt itt? - kérdezte hirtelen. Nagyot nyeltem.
-Csak szólt , hogy elutazik Jamaikába! - kiálltotta teli szájjal Rik.
-Hülye! Nem Jamaikába hanem Velencébe. - mondta Rydel . -És mi mikor megyünk kirándulni?
Anya vállat vont majd otthagyott minket a nagy tál sütivel. Aminek az lett a vége , hogy mind felfaltuk és meg se tudtunk moccanni.

~Tiffany~

Már legalább egy órája felszáltunk. Sel-től az este bucsuztam el ( mivel nagyon-nagyon-nagyon jó barátom sokáig tartott a bucsuzkodásunnk). Ariana-tól meg különösképpen nem kellett elbucsuznom.
Most meg épp a Magic saját dalomat halgatom ( WoW! :) ). És merengve nézek ki az ablakon. Van egy olyan érzésem , hogy most történni fog valami....

A gép leszált , épp a telefonomat böngésztem amikor nekimentem valakinek. Felnéztem rá és egy gyönyörü szempárral találtam magam szembe.
-Vigyáz csajszi. - mondat mosolyagva majd kikerült. 2 percig mozdulatlanul álltam ott , majd fogtam egy taxit, Utközben meg lett a '' Megérkeztem L.A.-ba ''  selfim is.
Kifizettem a taxit majd bementem a házba.
-Megjöttem!-adtam tudomásul a szüleimnek , hogy megérkeztem.
Felmentem a szobámba , kipakoltam a cuccaiat lementem és ettem. E 'fontos' dolgok után jöhetett a neheze. Méghozzá az , hogy mit vegyek fel holnap este. Huh. Beértem a szobámba , ledöltem az ágyra és mély álomba estem....
Reggel arra ébredtem , hogy valaki ráfeküdt a csengönkre.Nagy nehezen lebaktattam és kinyitottam az ajtót. Az ajtó előtt egy kiskutya(?) állt. Nagy kikerekedett szemekkel nézet rám és a farkát csoválta.
-Jaj de aranyos vagy!- mondtam neki mire megnyalta a kezemet. Bevittem a házba megmosdattam mert szegény tiszta kosz volt. Kerestem neki enni valamit , majd amikor evett leültem a székre éés elgondolkoztam , hogy mi is legyen a neve.
-Star! - kiáltottam fel mire a kutyus felnézett a tányérából. - Star lesz a neved.
A jelentése : Csillag. Pont találó név egy ilyen aranyos kiskutyára. Készitettem egy köyös képet vele.

'' Íme az új családtag : Star  Alvord :) '' szöveggel fenn is volt az Instragrammon. 
Késöbb kivittem sétáltatni , hogy szokja meg az új környezetét. Már legalább egy órája sétáltam és mellettem jött Star amikor hirtelen elfutott. Loholva röhantam utána. Amikor megláttam valakinek a lábával játszadozott.
- Ó milyen jó , hogy megvagy. Elnézést csak a kutyá... - de bennem maradt a szó , mert ott állt velem szemben Ő!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése