2014. december 23., kedd

1 èvad / 4 rèsz

~Tiffany~

Ès igen ott állt ő teljes èletnagyságban. Ledermedve nèztem rá mire ő ovatos mosolyra huzta a száját.
-Örülök hogy ismèt látlak.
-Öhmm... Elnèzèst... Ès èn is örülök... Mármint a találkozásnak... Izè..-dadogtam összevissza. Elszámoltwm magamban 5ig majd ismèt megeszolaltam. -Tiffany Alvord.  
-  Èn Christopher Colman vagyok . Mi szèl vezetett erre?
-Van itt a szüleimnek egy házuk , ès valami rendezvènyèrt jöttünk ide. Na ès te?
- ó hát az èn törtènetem picit bonyolultabb...
Ès elmesèlte. Hogy ő Wasingtonban lakik ès csak egy hónapot lesz L.A.-ban. A foglalkozásárol nem mondott sok mindent. Söt egyenesen semmit. De èn... Elmesèltem neki azt , hogy hogy lettem híres. Hogy milyen dalokat èneklek , hogy mik èrdekelnek. Olyan jó volt vele beszèlgetni mint mèg senkivel. Vett fagyit majd tovább beszèlgettünk. Beszèlgettünk ès beszèlgettünk..
 Amig meg nem csörrent a telefonom.
-Igen?
-Szia kincsem. Remèlem már elkèszültèl mert már csak egy oránk van . Fèl ora ès otthon vagyunk. Puszi! - teszi le anya a telefont. Ekkor vettem èszre , hogy már 6 óra. A fenèbe. Hirtelen megtorpantam mire Chris ès Star (?) is kèrdön nèztek rám.
- Ezer bocsánat de rohannom kell kèszülödni.
- Azèrt mèg látlak? - kiáltott utánam.
- Termèszetesen.- mondtam majd amilyen gyorsan csak tudtam hazarohantam. Start leraktam majd uzsgyi fel a szobámba. A legelsö ruhát a szekrènyből felvettem ( ami a rövid zöld ruha volt ) mellè fehèr magassarku ès táska. Èkszerek , a hajamat megcsinálni blablabla..
 Ès jöhet a smink. Szolidan lemázoltam magam ès meg is jöttek anyáèk.
- Hello! 
- O láton elkèszültèl. Nagyszerü... Akkor..
- Meg se nèzitek Start?
- Kit? - kèrdeztèk egyszerre. Ó hát mèg nem mondtam nekik , hogy van egy kutyáum? Hoppá :)
- Jaj igen. Talaltam ma egy kutyát a ház elöt ès hát mehtartottam. Anya , apa ő itt Star . Star ők itt a szüleim. Na most már menjünk mert elkèsünk. - hadartam el hamar ès beültem a kocsiba ami a ház elött állt.

~Rydel~

Anyáèk már kèszen voltak. Èn már kèsz voltam. Na de hol van Ellington??? Arghh.. Mindug ezt csinálja! ... Ès hopp vègre csengettek. Lerohantam ès kinyitottam az ajtót.
- Gyönyörü vagy. - monda Ell.
- Te meg nem passzolsz hozzám! Mi ez a zöld nyakkendö??? Hümm?? Èn vörösben vagyok - szidtam Ellt. - Ross! Rocky!! Riker!!! Hahó valaki!
Ekkor jöttem rá , hogy a fiuk elmentek valahova... De nem mindenki.
- Èdes , egyetlen , kedvenc kisöcsèm...- kezdet el mondogatni Rylandnak amig ki nem adta a vörös nyakkendöjèt amit Ellre feladtam igy indulhattunk is.
~Tiffany~L
Az ünnepsèg vagy mi dóg unalom. Ès mèg anyáèkat is elvrsztettem. Arghh.. Most megnèzhetem magam! Milyen jó is volt a dèlutan Chrissel. Milyen sokat nevettünk. Olyan dolgokról beszèlgettünk mint amilyeneket majdnem csak Selel szoktam... De várjunk csak! Èn nem adtam meg neki a számom , ès ő se az övèz. Ó a fenèbe!!! Hogy lehettem ilyen marha! A gondolatmenetemet anya szakitotta fèlbe.
- Drágám szeretnèm neked bemutatni... - erre megfordultam ès szembe találtam magam...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése