2014. december 25., csütörtök

1 èvad / 5 rèsz


~Tiffany~

Ès igen , velem szemben állt az R5 kèt tagja. Ha jól tudom akkor Rydel ès Ellington. Egy hang se jött ki a torkomon ès csak mosolsogtam.
- Kincsem ők itt Stormire ès Mark Lynch. Ès gondolon Rydel Lynch meg Ellington Ratliff-ról már hallottál. -mutqtott be anya a felem szemben álló szemèlyeknek.
-Örvendek èn Tiffany Alvord vagyok! - mutatkoztam be.
- Anyád már sokat mesèlt rólad . Nem mutatod meg nekünk az egyik dalodat? - kèrdezte Stormire. Egy percig hezitáltam. Nem tudom mièrt de belenèztem Rydel szemèbe ès láttam , hogy mosolyog. Ekkor eröt vettem magamon ès megszolaltam :
- Nagyon szívesen! De csak akkor ha Rydel ès Ellington kisèrik zenèvel.
Erre az emlitett szemèlyek mosolsogva beleegyeztek. Odamentünk a szimpadhoz , ami nem volt nagy.(èpp valami jest játszottak ) megkèrtük őket , hogy segitsenek ès már fenn is voltunk a szímpadon. Odaadtam az akkor szerzett kottát a Magicről Rydel-nek , Ellingtonak ès a többi zenèsznek. Odaáltam a mikrofon elè , majd mikor bejátszották elkezdtem ènekelni :
- What ya can't stop... - jezdtem ènekelni. Minden szempár rám szegrdözött ès figyeltèk az elöadást. Èpp mikor a vègènèl jártam kiszurtam egy riportert aki vette az adást mèghozzá èlöben. Ekkor beleadtam anyait-apait.

~Riker~

Sikeresen megvettünk 7 videijátèkot ès 3 filmet. Mire hazaèrtünk már csak Ryland volt othon. Leültem a tèvè elè ès bekapcsoltam. Vittem az adásokon amikor....megláttam Rydelt ès Ellt a tèvèben (??) egy csajjal (???) aki ènekelt.
- Mi a..?!
Erre a fiúk befutittak ès leültek mellèm. Igy már 3 bámultunk èrtetlenül a tèvèt.
- Adj neki hangot ,mert semmit nem hallok!- orditott rám Rocky mire felhangositottam a tèvèt. A lány nagyon jól ènekelt. Csak azt nem tudom , hogy mit keresett ott Rydel ès Ell? Ekkor megjelent a riporter amint vègelett a dal , ès a közönsèg meg tapsolt.
- Most látthatták Tiffany Alvordot egy nèpszerű dalával ès újdonsült barátaival Rydel Lynch-el ès Ellington Ratliff-al akik az R5 banda tagjai. - mindta a riporter. Mèg muzatott egy kicsit , amin anya megöleli ezt a csajt ès Rydel-èket meg kèt másik szülő. Na jó most mi a franc van???
- Ez meg mi volt? - kèrdezte Ross.
- Mittudomèn! De ki volt az a csaj ès mi mièrt nen ismerjük ès anyáèk meg mièrt igen? - kèrdeztem most már èn.
- De mi mièrt nem vagyunk ott? - èrtetlenkedet Rocky a tèvère mutatva.
- Az a csaj Tiffany Alvord. Valoszinüleg azon a rendezvènyen vannak ès ott is ismerkedett meg anyáèkkal ahova mi nem mentünk el. - nondta halál nyugodtan a kisöcsèm , Ryland aki most jött le az emeletröl ès feltehetöen ő is látta a riportot.
- Mèg mindig nem tudjuk , hogy ki az a csaj.- èrtetkenkedtem jogosan mivel a neve nem mondott valami sokat.
- Tiffany Alvord a You Tube-on felfedezett ènekesnö. Karierje 2008 ota ivel felfele. Több albuma is van ès szerepet kapot a So Broken Up címü filmben is.- olvasta fel a telojáról Ross az infot.
-Ès mi eddig mièrt nem hallotunk róla?
-Azèrt kedves bátyám , mert ti csak magatokkal esetleg a közvetlen körülövevökkel foglalkoztok. Mig èn mással is. Ezèrt ismerek egy olyan lányt , persze nem szemèlyesen aki egy èvvel kisebb mint te!

~Rydel~

Ez a Tiffany egyszerüen... Szavakba nem önthetö. Tökèletes hang , ritmusèrzèk ès mèg ahogy előadja... Règebb ezt mondtam Laurának is... Csak az már megváltozott. Laura is ügyes nem tagadhatom... Na de Tiffany? Nem tudom , hogy eddig hol bujkált de ugy èrzem , hogy megtaláltam az új barinömet.
- Ez fantasztikus volt! - öleli meg anya Tiffanyt.
- Ès persze ti is ügyesrk voltatok. - mindta nekünk Tiffany anyja majd minket is mehölel. Miután elszakadtunk a szülöktöl Ell elment a mosdoba így tudtam pár szót váltani Tiffanyval.
- Nagyon ügyes voltál! - dicsèrtem meg egyből , mire ő elmosolyodik. - arra gondoltam , hogy esetleg átjöhettnèl hozzánk valamikor.
Erre ő elgondolkodik egy kicsit majd bolint.
- Persze , szívesen!
Ezután mèg sokáig elbeszèlgettünk.

~Laura~

Na mostmár. Holnap indul a gèp Velencèbe nekem meg fèlig üres a böröndöm , míg a szobám tele van cuccokal. Na ilyenkor mit is kell tenni? Megmutatom. Minden amit fontosnak tartottam azt beraktam a börönfbe. De termèszetesen egy csomo nem fèrt bele. Na ès ilyenkor kell kiabálni a növèred után :)
- Vaneesaa!- kiabáltam de senki sehol. Bementem a szobályába ès... A cuccaimat beleraktam a böröndjèbe ami csak fèlig volt. Bezibzároztam ès livittem a halba az enyèm mellè. Ekkor jött ki a növèrkèm a nappaliból ès kèrdön nèzett rám.
- Tèged meg mi lelt , hogy ilyen segitökèsz lettèl? - kirdezte mire èn vállat vontam ès felmentem a szobámba. Vigyorogva vettem kezembe a telefont ès tárcsáztam Rainit.


Sziasztok! Remèlhetöleg elnyerte a tetszèseteket az 5. rèsz bár be kell , hogy valjam az izgalmasabb rèszek mèg odèbb vannak. :)

Mègegyszer boldog ünnepeket kívánok mindenkinek ès boldog új èvet! Ezerszel puszil : Maddi :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése