2015. január 2., péntek

1 èvad / 6 rèsz

Sziasztok!

Elöször is boldog 19. születèsnapot a mi Ross-unknak. Másodszor mindenkinek Boldog Új Èvet Kívánok! Harmadszor meg meghoztam a 6. rèszt is. Remèlhetöleg elnyeri a tetszèseteket. Jó olvasást! :)


~ Tiffany ~

Egyszerün fantasztikus volt! Ahogy ott állhattam Rydel-el a szimpadon. Ès utána meg egy csomot beszèlgettünk. Söt! Mèg leadtuk egymásnak a telefonszámainkat is.  Nem ugy mint Chriss! Na de mindegy is. Már hajnali 4 ugyhogy jó lenne szèp lassan álomba merülni....
*másnap*
Termèszetesen olyan 5:30kor tudtam elaludni. Most is a telefonom csörgèsère èbredtem.
- Igen? - szóltam bele komásan.
- Szia! Már azt hittem , hogy sosem fogsz felhivni.- hallottam meg Rydel vidám hangját .
- Felhivtalak volna csak nem hajnalban. - morogtam a telefonba.
- Hajnal? Kicsi szivem fèl kettö de mindegy. Gyere át 5 körül. Puszi! - zárta rövidre a beszèlgettèst. Nagy nehezen kikeltem az ágyból ès csak ekkor jutott el az agyamig , hogy Rydel fèl kettöt mondott. Hoppá :) Lementem a lèpcsön ès mint szokás szerint a szüleim nem voltak othon. Reggeliztem , akarom mondani ebèdeltem majd elmentem felöltözni. Mattatam egy kicsit , majd felmentem a Face-re. Hát elèg sok minden fogadott mivel a rajongoim ès Ridellington rajongoi nagy lázba keltek , hogy együtt ' lèptünk ' fel. Miztán ezt is megnèztem elindultam Rydel-èkhez.

~Rydel~

Miután felkeltettem az álonszuszèkot megnèztem egy filmet. Ennek a vègèn lement a napaliba ahol a fiuk ültek ès leültem közèjük.
- Kicsi hugocskám meg mondanád , hogy mègis ki a frász az a Tiffany?! - esett nekem Rik. Ugylátszik felkavarta a fiukat Tiff , mivel Ell èn Rylandon kivül mindenki kèrdön ès talán egy kicsit idegesen nèztek rám.
- Mindjárt megtudjátok ugyanis áthivtam őt hozzánk.
- Mivan?-keltek ki magukból csak tudnám , hogy mièrt. Csengettek. Biztos Tiff az. Felkászálodtam a kanapèrom ès behivtam Tiffet aki mosolyogva ment elöre egy darabig de aztán megtorpant a nappali elött ès mereven nèzett elöre.
Odamentem mögè ès èn is ledöbbentem azon amit hallok.
- Hát most megismerjük kiváncsi vagyok , hogy minlyen. - mondta Ross.
- Ja èn is. Bár ha nem ismerjük lehet nem annyira híres , ès a tèvèben egy kicsit ugy nèzet ki mintga el lenne kènyesztetve.- röhögött Rik. Ekkor Tiffany...

~Tiffany~

Ahogy meghallottam , hogy mit mondott meg tudtam volna folytani! Mi az , hogy elkènyesztetett? Vagy az hogy nem annyira híres? Amèrt nem vagyok tinibálvány attól mèg igenis híres vagyok!
-Sziasztok! - lèptem be mosolyogva a nappaliba. A fiuk lefagyva nèztek rám.
- Öhm... Szia. Hallottál valamit? - kèrdezte Ross.
- Nem Ross , nem hallottan semnit mivel egy kevèsbè híres , elkènyesztetett lány nem hall.
- Uhh..- sütötte le Riken kivül mindenki a fejèt.
- Uhh bizony. - nèztem bele Rik szemèbe , ő meg álta a tekintetemet. Majd elröhögte magát. Már mentem volna Rydel-el amikor Rik megint megszolalt.
- Szivi , ne huzd fel magad. Csak vicc volt.
- Szivi? Szivi?? Nevezd a barátnödet annak ne engem. Ès mègis milyen alapon mondtad rám azt , hogy elkènyesztetett vagyok hmm?
-Mert mondjuk most is nekem estèl! - förmedt rám Riker.
- Èn szèpen mondtam ès mondok mindent. De mondjuk az az èrdekes , hogy itt rajtad kivül mindenki tök normális. - mondtam ugyanolyan nyugodtan mint az elöbb.
- Na jo ebböl elèg! Riker felyezd be! - szidta le Delly Riket majd felènk fordult - Fiuk ő itt Tiffany Alvord . Tiffany a szöszi az Ross , a magas barna Rocky , az alacsonyabb barna Ryland. Ellingtont ès Rikert már volt szerencsèd megismerni.
A bemutatás után intettem a fiuknak majd Delly felhuzott a szobályába.

~Ross~

Nem tudom , hogy mi üthetet a bátyámba. Nem ilyen szokott lenni. Tiffany pedig a helyzethez kèpest kedves volt Riker-el. Hallottam ahogy felfele menet Delly bocsánatot kèr , majd ajtocsapásra lettem figyelmes. Na igen. Riker.
*este 7kor*
A fiukal leültünk x-boxozni ès azon vettük magunkat èszre , hogy Dellyèk jönnek lefele.
- Beszáltok?
- Viccelsz?-kèrdezte vissza Delly. Igy jèrdön nèztem Tiffanyra.
- Okè. De csak egy menetet. - egyezet bele azonal. Rydelnek is ilyenek kène lennie , vagy Launak
.. Leült mellèm , èpp kezdtük volna a jáptèkot amikor újra megszolalt - Ez így nem jó. Kell valami amièrt játszak!
- Mire gondolsz? - vontan fel a fèl szemöldököm.
- Arra , hogy amelyikünk nyer az kap a másiktól valamit. De mi legyen az?
- Palacsinta! - kiáltottunk fel egyszerre majd kitört belölünk a nevetès.
Az egy menetből másfèl óra lett ès mèghozzá döntetlen.
- Huuu... Kèsz , ennyi volt.- dölt hátra Tiffany.
- Nem gondoltam volna , hogy ilyen jó játèkos vagy.
- Köszi. Akkor szerintem a palacsintát süsük meg nálam. Átjöhetnètek mindannyia. - ajánlotta fel Tiffany.
- Okè. - egyezet bele mindebki. Egy hosszasabb lánybucsuzás után Dellyvel el is ment. Közvetlen utána lèpett be az ajton Rik vères kèzzel.

~Laura~

A sok utazás után valahogy leszált a gèp , ès kimentünk a szabadba.
- Ez gyönyörü! - mondtuk egyszerre Vanessával. Gyönyörü hely fogadott minket. Amint megpillantottam anyáèkat intettem nekik.
- Sziasztok kincseim! Alig vártam , higy megèrkezzetek ide. - jött oda anya majd felèm fordult. - Laura , kincsem beszeretnèm neked mutatni Lucca Rossit!
Hátra fordultam ès ahogy megláttam az illető szemèlyt ès hallottam a nevèt elált a lèlegzetem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése