2015. január 29., csütörtök

9 rèsz

~Tiffany~


-Föld hívja Lynn-t!-lobálta a kezèt az orrom elött Ross.
- Hogy...? Ja igen persze,persz.- motyogtam mire Ross nemes egyszerüssègel kiröhögött. - Hè nem èr kiröhögni! Èn csak... Ès mègis ki az a Lynn?
- Az te vagy te kis butus. Na de mondcsak ki csavarta el igy a fejedet?
- Na azt èn is szeretnèm tudni csak... - nem tudtam mivel befejezni a mondatot. Csak mereven áltam ès merengve nèztem ki az ablakon.
Az idil pillanatott Ross zavarta meg avval , hogy kikapta a kezemből a doboz csokit , amit mondjuk nem tudom , hogy mièrt fogtam a kezembe.
- Merengjèl csak nyugottan èn addig ezt megeszem. 
- Hè! Hogy mered? 
Röviden levázolom ami ezután törtènt.
Ross futott. Èn meg utána. Háromszor futottuk körbe a nappalit majd Ross felfutott az emeletre egyenesen be a szobámba ahol zsákutcába került.
- Na jó adok belöle de azèrt add vissza , jó?- röhögtem el magam.
- Hát már mièrt adnám oda ha az enyèm is lehet?
- Jaj Ro...- keztem bele de megakadt a tekintetem a földön heverö telefonra smi biztos Ross-è. Hatalmas vigyoral a fejemen felvettem a telefont. - Rossy drága edd meg nyugodtan azt a csokit. Èn addig írok mondjuk.... Calumnak vagy...- olvastam fel egy nevet a telefonból.
- Nem mered.- fenyegetett Ross felfogva a helyzetett.
- O dehogy nem. Kedves cuncimokus ..
 - kezdtem írni az üzenetet mire Ross hirtelen felkapott a hátára. Ilyedsègemben valamit megnyomtam a telefonon , de nem tudtam arra koncentrálni mivel èppen Ross hátán voltam.
- Ross Shor Lynch most azzonal tegyèl le! - kiabáltam de közbe kacagtam mivel Ross csikizett. 
- Nem èn! Talán neked igy nem tetszik cuncimokus? - kèrdezte ő is röhögve miközben levitt a nappaliba. Ott letett a kanapère.
- Jaj de hülye vagy! - mondtam mèg mindig kacagva. Ross felèm fordult miközbe èpp ivott egy üvegből ès idètlen fejet vágot.

Nekem csak ennyi kellett. Most már lassan fuldokoltam a röhögèstől...

~Laura~

Kora reggel ( legalábbis számomra ) a telefonomból a You can come to me szólt ami csak egyet jelenthet , azt , hogy Ross hív. :) Nem tudom , hogyièrt de nagyon örültem neki.
- Szia! - szoltam bele boldogan a telefonba miután fölvettem. De bár ne tettem volna. Egy lány sikoltozását hallottam miközbe kacagot.
- Ross Shor Lynch azzonal tegyèl le! - kiabálta az ismeretlen lány , majd meghallottam Ross hangját is :
- Nem èn! Talán neked igy nem tetszik cuncimokus? - ès újabb vidám kacagás hallatszott. 
Elegem lett. Megfogtam a telefont ès a falnak csaptam , ami által az a földre esett ès megnèmult. Az arcomat a kezeimbe temettem ès igy voltam addig amig Vanessa be nem rontott.
- Laura mi a baj?

~Vanessa~


Valami csapodására lettem figyelmes. Hamar felkeltem az ágyról ( èpp anyáèk szobályában voltam ami a miènk mellett van ) ès átmentem a mi szobánkva. Mikor benyitottam elèg rossz látvány fogadott. Laura telefonja a földön hevert eltörve. Biztos ezt csapta neki a falnak. Laura az ágyon ült , arcát a kezèbe temetve.
- Laura mi a baj?
- Shem-mi.. - mondta szagatottan vève a levegöt. Aha ja. Csak azt fel lejtette el , hogy èn ezt nem veszembe.
- Ugyan már Lara , a telefonod a földön hever , hozzáteszem , hogy törötten. Te meg itt ülsz ès  a sírás határán vagy. Nem mellesleg 19 èves. Ha mondjuk 9 lennèl akkor megèrtenèm. Na de így?
- Csak egy rajongó felbosszantot. - nyögte ki a nem túl frappáns választ. Nem èrtem ezt a lányt. Beküldtem a fürdöbe , hogy szedje rendbe magát mert pocsèkül nèzett ki. Mig bent volt megnèztem a telefonját. A kèpernyöje be volt törve de azèrt be tudtam kapcsolni. Megnèztem az utolsó hívását. Ross. Mostanába Laura nagyon ellenszenves mindenkivel. Mindenkivel kivève Ross-al. Na de mit mondhatott vajon neki , hogy igy felzaklatta?

~Laura~

Vanessa parancsára bementem a fürdöbe , hogy rendbeszedjem magam. Örülök , hogy nem faggatott tovább. De biztos , hogy nen hagyja ennyiben. De mit is mondjak neki? Hogy Vanessa drága hallottam , ahogy Ross ès egy ribanc ki tudja mit csinálnak ès ezt nekem is a tudtomra adták? Hmm? De mi is van velem? Mintha meghibbantam volna. Mit zavar az engem , hogy Ross mit csinál? Semmit.
Belenèztem a fürdöszobai tükörbe. De bár ne tettem volna. Egy szomorú , karikás szemü ès borzos hajú lány nèzet vissza rám. Hamar megmosakodta , felöltöztem , megcsináltam a hajamaz vègül a smink. Hatalmas műmosolyal mentem ki.
- Jól vagy? - fürkèszett Vanessa.
- Soha jobban. - hazdtum.
- Okè. Akkor menjünk reggelizni. Anyáèk már várnak.

~Rocky~

- Nem èrtelek Riker. Mit ártott neked Tiff hogy igy viselkedsz vele?- kèrdeztem a bátyámat.
- Mièrt , hogy bánsz vele Riker? - kèrdezte mostmár Carrisa.
- Sehogy kicsim. - mondta Riker ès felvitte a szobályába.
- Hè öcsi játszunk egy menetet?
- Naná!
Èpp nyerèsle álltam Ryland ellen amikor betoppantak Rydellingtonèk Savannával. Termèszetesen Ry elment köszönteni a csaját igy egyedül maradtam.
- Savannah kiraklak! - orditottam a felfele haladó gerlepár fele.
- Már mièrt is? - èrtetlenkedett.
- Ne is foglalkozzál a hülye öcsèmmel. Menjetek csak nyugodtan. - intet Delly Ry-èk fele. - Te meg Rocky fogjad be a szádat. Ell te meg játszál csak vele. Ross?
- Nem beszèlek veled. - morogtam , de már nyomkodtam a videojátèkot.
- Rendben , akkor majd...

~Rydel~

Az ajtó csapodása fèlbeszakitott. Ross jött meg.
- Hát te?
- Lynn-nèl voltam... Tudod palacsinta. - válaszolt egyszerüen.
- Ó! - mondtam.
-Örülök , hogy ilyen hamar összebarátkoztatok. - szolt ki anya a konyhából.
-Hát ja. Tök kedves csaj.
- Ès mit csináltatok?- fagattam Ross-t mivel nagyon vidáman jött haza.
- Hát elöször sütöttünk palacsintát ami elèg sok idöbe telt. Aztán kapott egy csomagot. Pontosabban egy nyakláncot ès...
- Várj! Tiffany csomagot kapott valakitöl? Jaj de romantikus! - szakitottam azonnal fèlbe Ross-t. - Át is megyek hozzá.
- Igen de...- kezdte volna Ross de nem mondta mivel lejöttek Rikerèk. Vagyis Riker ès egy csaj. Mèg annyit hallottam , hogy Riker azt mondta : Carrisa ő itt a bunkó Rómeo. Azaz Ross.


~Carrisa~


Riker-el lementünk a nappaliba mivel ugy hallottuk , hogy megjöttek a többiek is. A nappaliba Rocky volt egy másik barna hajú fiúval melletük meg egy szöszi.
-Carrisa ő itt a bunkó Rómeo. Azaz Ross. - álltunk meg a szöszi elött.- A másik barna hajú meg Ellington. Rydel meg már megint lelèpett.
- Hello! - köszöntem.
Ross csak biccentett miközben nyomogatta a telefonját.
- Látod Carrisa mondtam èn , hogy bunkó. - mondta Riker. - Rydel hol van?
- Èn honnan tudjam? - ráncoltam a szemöldökömet.
- Jaj nem te szívem. Ross hol van Delly? - kiabált rá Riker az öccsère.
- Nem mintha olyan sok közöd lenne hozzá de átment Lynn-hez.
- Nem mintha olyan sok közöd lenbe hozzá de átment Lynn-hez. - utánozta Ross mondatát elvèkonyitva a hangját ami tök vicces volt. - Nem tudtok már attól a lánytól lètezni vagy mi a franc van?
- Riker elhiszem , hogy te nem csiped de állj le! - emelte fel Ross a hangját.
- Na a Róm...
- Állj! - szakitottam fèlbe Riker-t. - Valaki elmondaná, hogy mègis kiről van szó?
- Ó majd Rómeo elmondja , hogy ki az a Miss Alvord őfelsège. - vágta rá gunyosan Riker.
- Vagyis?
- Ismered Tiffany Lynn Alvord-ot? - kèrdezte tölem Ross.
- Tiffany... Tiffany...- gondolkoztam. Hirtelen lefagytam.
- Az a Tiffany Lynn Alvord? - kèrdeztem a fiúkat.
- Ne má'. Imered azt a libát? - röhögött Rik.
Mi??? Te megvesztèl??? - orditotram rá. - Ő a pèldakèpem!!!

~Luca~

Az asztalnál ültünk mi , Mr. ès Mrs. Marano , a szüleim ès èn Vanessa ès Laura kivètelèvel akik most jönnek lefele a lèpcsön. Leültek az asztalhoz , bemutatkoztak a szüleimnej ès már ettünk is. Vanessa mint mindig èletvidám ès mosolyog.

Na de Laura. Valami nem stimmel vele. Ès ahogy látom erre Vanessa is rájött. Nagyon csendes volt. Minden olyan tèmát került ami nem a modellkedèssel volt kapcsatos. De a legjobban a mosolya hiányzott. Már feláltunk az asztaltól ès kifele haladtunk amikor ugy döntötrem , hogy rákèrdezek.
- Laura figy.....
- Nèzzèk az ott Laura ès Vanessa Marano! - kiáltotta valaki el. Ès már körülöttük is voltak a rajongok.

~Laura~

Egyből letámadtak a rajongok. Egy jó fèlórába telt mig mindenkinel lett autogramja ès közös kèpe velem ès Vanessa-val. Már èpo mentünk volna amikor egy nő megszolitott.
- Ms. Maranao! - odafordultam hozzá - Esetleg ha van ideje nem jönne el a teszvèrèvel a müsoromba?
- De. Nagyon szivesen Mrs.... - huztam el a vègèt.
-Mrs. Ashwin vagyok. - fogtam vele ketet. - Van egy müsorom hasonló az Ellen DeGeneres Show-hoz ès szeretnèm ha őn ès a testvère eljönnènek mind vendègek.
- Termèszetesen nagyon szívesen. - vágta rá Vanessa. Megmondták a cínet , hogy hova menjünk ès , hogy hányra. Majd mindenkit otthagyva elindultunk kèszülödni.
*egy órával kèsöbb*
Átöltöztem, megcsináltam a hajamat ès a sminkemet megigazitottam.
A tükörbe nèzve merengtem. Ez a második nap , hogy itt vagyok Velencèben , ahol mindig is szeretten lenni. Erre fel örülök , hogy nem csókol meg egy irto helyes srác ès kikèszülök egy telefonhivás miatt! Mièrt nem tudom èlvezni csak egyszerüen a kirándulást mint minden normális sztár? A hátam közepère sem kivánom a fiukat..! Erös , független nő vagyok aki jól fogja magát èrezni magát a növèrèvel!
E gondolatokkal lèptem ki magabiztosan az ajtón.

Idèzet a következő rèszből  :  Ti akkor most együtt vagytok?
Nem szokásom de egy kis idèzet a következő rèszből. Jó olvasást!
Puszil : Maddie :*

2 megjegyzés:

  1. Kedves Lynch!

    Már válaszoltam a kommentedre, de itt is szólok, hogy én teljes mértékben benne vagyok a cserében és ki is teszlek, amennyiben már jelentetted a blogom chatjében, hogy én is kikerültem. :)
    http://mircsi-behindthemask.blogspot.hu/

    Ölel,
    M. Mircsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Mircsi!
      Ennek nagyon örülök és természetes , hogy kiraktam! :)
      Puszil : Maddie! :*

      Törlés