2015. február 9., hétfő

10. Rèsz

~Tiffany~


Ahogy Ross elment hívtam is azzonal Sel-t a Skype-on. 
- Komolyan ezt írta? Jaj de aranyos! Mondtam , hogy megkeres! - mosolygott a kamerába.
- Igen.. Ès tudom. Ès nem is mondtad. - kacagtam
- Ó dehogynem! Ès Star neked , hogy tetszik Chris? - kèrdezte Sel a kutyát(?) , mire az vakkantott. Amig Sel eljátszadozott Skype-on keresztül Star-al addig kinyitottam az ajtot!
- Szia... Rydel? 
- El kell mesèlned mindent! - támadott le. - Milyen? Hogy nèz ki? 
- Ó , ezek szerint Ross már beszámolt. - èrtettem meg.
- Hol voltál? - kèrdezte Sel.
- Csak ajtot nyitottam. Sel ő itt Rydel Lynch. Rydel ő itt Selena Gomez. - mutattam be egymásnak őket. - Ja ès a kutyám Star.
- Jaj de cuki! - ugrált(?) Rydel. Ma mindenki megbolindult?
- Igen az de tuti , hogy Valaki cukibb!
- Igen , Ő olyan , hogy is mondjam.... - kezdtem bele.

Sel kilèpett Sype-ról , Rydel meg elment , de elötte megigèrtette , hogy este elmegyek velük valahova bulizni. Ezt persze mind kèt óra mulva. Szerencsère jól megèrtettèk egymást. Most ott feküdtem az ágyamon a telefonnal a kezembe ès vártam , hogy felvegye a telefont Chris.
- Igen? - szólt bele kedvesen.
- Szia! - köszöntem mosolyogva.
- Tiffany? - kèrdezte. Hogy lehet , hogy egyből felismert?
- Nem. Hamupipöke vagyok ès segítsèg kène mivel lerobbant a tök...azaz a hintom. - mondtam full komolyan , mirre akkorát röhögött a vonal tulsó vègèn , hogy önkètelenül is jobban mosolyogtam.
- Aha èrtem. Na ès öfelsège mit tetszik csinálni?
- Háááát... - az ugye mègsemondhattam , hogy róla áradoztam a barátnömnek igy leröviditettem. - A barátnöimmel beszèlgettem. Te?
- Hát èn azon gondolkoztam , hogy mikor látlak újra?
- Randira hívsz? - kèrdeztem hirtelen.
- Egy ilyen lányt hova máshova lehet hívni? - kèrdezte mire elvörösödtem.
- Háááát... Sokhelyre. De megnèzhetem , hogy szombatom szabad-e ha nagyon akarod. Tudod èn nagyon elfoglalt vagyok.
- Vettem èszre.
- Jó na! A szombaton szabad.
- Gondoltam.... - mondta kacagva.

***

 Már vagy egy órája benn voltunk a " partin " de eddig semmi èrdekes nem törtènt a szokásoson kivül. Legalább hárman jöttek oda hozzám , hogy táncoljak vagy igyak meg velük valamit , ès mindegyiknek egyessèvel kellett elmagyaráznom , hogy "kösz de nem". Mièrt is? Mert az egèsz hot rèszeg volt , hát azèrt.
Csak azt nem èrtem , hogy egy olyan lány mint Carrisa , hogy lehet boldog egy olyan tusko mellett mint Riker. Na mindegy nem az èn dolgom.
- Kezd ez a buli kihalni nem gondoljátok?
- Lehet...- huzta el az orrát Delly.
- Ja. De mièrt nem segitesz rajta ha már... - kezdte a bunkoságát Riker de Carrisa megállitotta.
- Riker! Nem ugy èrtette hanem....- fordult felèm.
- Tudom , hogy èrtette.
Azzal hátat forditottam nekik ès elindultam a DJ felè
- Tudnál nekem segiteni? - mosolyogtam rá majd elsugtam neki a tervet.
- Persze. - bolintott egyből rá.
A DJ pulthoz közel ( megjegyzem a sarokban ) volt egy zongora. Mögèültem ès elkezdtem játszani az I'm an Albatraoz -t miután Joe ( így hívták a DJ-t ) elmondta amit kelletett.

***

Erőt vettem magamon. Ezt a dalt muszály ugy elènekeljem ahogy van. Olyan pörgösen ahogy van. Egyszerüen muszály!
-Let me tell you all a story  - megfogtam a mikrofont ès feláltam , majd tovább ènekeltem a dalt. -About a mouse named Dilory, yeah
Dilory was a mouse in a big brown house
She called herself the ho
With the money, money blow
But fuck that little mouse 'cause I'm an Albatrouz .
Mindent ugy csináltam ahogy azt Sel egyszer elmondta , mivel ő tènyleg èrt a bulizáshoz.
Ènekeltem , járkáltam ès tánctam ( persze ugy ahogy a videoban is van ). Igen ezt mind èn tettem. De megèrte , mivel hatalmas buli lett.
- I'm an Albatraoz! - sètáltam oda a skacokhoz miután már rám nem volt szüksèg.
- Iszonyat nagy voltál! - orditották a lányok szinkronban.
- Iszol valamit? - kèrdezte Ross aki egy.... Egy nem tudom mit tartott a kezèbe.
- Kössz. De nem iszom.
- Hőőőő cicám! Ilyet nem mondunk! - állt meg elöttem Rocky.
- Föleg ha az a valaki 22 èves ès most nyomta volt az I'm an Albatraoz-t. - állt Rocky mellè Ell.
- Jó tudjátok mit? Kèrek... De talán nem kène nektek ennyit in... - kezdtem de már mindegy volt. Ès inenntől kezdet elvadulni a helyzet.

Ezekről ennyit. Tök kiütöttèk magukat. Csak èn ès Carrisa maradtunk jozanok ami annyit tesz , hogy èn viszek mindenkit haza mivel Carrisa nem tud vezetni.
- Na jó! Mivel egy autoba nem fèrnek be...
- De valamelyiket a csomagtartoba is lehetne tenni. - biccentett Carrisa Rocky felè.
- Igazad van. Na akkor a Riker kocsijával megyünk mivel...
- Mi na hagyjál. Te abba biztos , hogy nem ülsz. - int le Riker.
- Rendben èn akkor hazaviszem Carrisa-t ti meg csináljatok amit akartok hajnal ötkor egy buli vègèn amit èn turboztam föl. - nèztem rá lenèzöen. - Vègülis egy józan öcsèd sincs ès te se vagy az.
- Na ès Rydel?
- Rydel? Holt fáradt mivel tul kibulizta magát ès minimum 20 energiaitalt ivott meg.
- Ajjjj!A k*rva èletbe! - látta be a helyzetet. - Nesze.
Vigyorogva mentem ki a kocsihoz ès nyitottam ki. Bedoptam a táskám a vezető ülèsre.
- Èn vezetek , Carrisa ül elöl mellettem. Hátul Rydel , Ross ès Riker lessz. A csomagtartoba pedig betuszkoljuk Rocky-t , Ell-t ès Ryland-ot mivel ők ütöttèk ki legjobban magukat. - osztottam ki a parancsokat.
Miután mindenkit a helyère raktunk elindultunk.
- A rohadt èletbe! - csaptam rá a kormányra.
- Mi az mi törtènt? - riadt fel Carrisa.
- Rendörök. - mutattam az utsuèlre ès már le is állitottak. - Üdvözlöm!
- Hölgyeim! - biccentet felènk. - Hányan vannak az autoban?
- Hát mint látja elöl ketten. Hátul meg hárman. A csomagtartoban meg három bábu. Tudja van kèt öcsèm az egyik a jobb oldali szöszi , a másik meg vár othon haza. A kisebbiketva szüleim halála óta nagy trauma èrte ès azota gyüjti a bábukat. - " szipogtam " - A magas szöke a lány barátja , a szöke làny meg a huga. Szegènyek nagyon fáradtak mivel az èn kisöcsèmnek , Billy-nek kerestèk egèsz nap a bábukat.
Kicsit játszottam tul a szerepem. Kicsit. :)
- Rendben hölgyem.....
- Ó mit fecsegek itt , csak tudja a szüleim álldott egy jó emberek voltak. De itt is a jogositványom. Ès Carrisa ide adnád a forgalmit , a.... - tetettem magam. Persze , hogy nem voltak nálam.
- Semmi szüksèg erre hölgyem. - mosolygott rám a rendöt. - Öszinte rèsztvètem a szülei miatt. Jó utat.
- Köszönöm.... Maga egy nagyon jó ember... - " szipogtam " ès töröltem le a "könnyeimet".


~Carrisa~


Riker rezzenèstelen arcal bámult rám
- Ho... Hogy mi?- nyögte ki.
- Ugy bizony jól hallotrad!
- De... Ő nem lehet a pèldakèped!
- Mièrt is nem?
- Mert nem ès.... Hogy.. - makogott.
- Jaj Riker! Mit nem èrtesz ezen? A csajod pèldakèpe Lynn. Ennyi. - magyarázta meg Roe Rikernek.
- Elhivtam magunkal Tiffany-t - ordította egy lány. Biztos ő lesz Rydel.
- Na... Mi? Hogy? Mèg ez is? - kerekefett el Riker szeme.
- Mi a baja? - kèrdezte a lány aztán èszbekapott. - Èn Rydel vagyok te meg?
- Èn Carrisa vagyok. Ès az a baja , hogy.... Mindegy Tiffany a baja.
- Remènytelen eset vagy.- hagyta rá Rydel. - Te is jössz velünk?
- Hát ize... Nem is tudom...
- Jön. - válaszolt helyetem Riker.
- Jó de ezt mèg megbeszèljük....
-Bízony , hogy kèsöbb beszèlitek meg mert most elmegyünk kèszülödni! - mondta Rydel ès felhuzott a szobályába.

Soha többet nem kèszülödök Delly-vel az egyszer bíztos! Na mindegy a vègère sikerült elkèszülni. A hajunkat leengettük , kiválasztottuk a ruhánkat ( ami kèt órába telt ) ès jöhetett a smink.
Ez volt az èn szettem:
Ez meg a Delly-è :

A fiúk felkiáltottak , hogy lassan menjünk mert megèrkezett Tiffany is. Ugy várom , hogy találkozzak vele! De mi van ha nem kedves? Ha igaza van Riker-nek? Á dehogy! Riker-nek nincs igaza. Ő ugyis csak egy helyes , kedves..... A pasid te idiota!
- Gyönyörü vagy! - zökkentet ki a gondolataomból Riker.
- Tiffany? - kèrdeztem fèlve.
- Kint áll. - mondta unottan.
Kimentem. Tènyleg ott állt teljes èletnagyságban! El sem hiszem! Hogy lehet ilyen szèp? Èszrevette a fura arcom ès mosolyogva utánozott.

- Szia , Tiffany Alvord vagyok! - mutatkozott be. Ès kedves volt!
- Szia! Èn Riker barátnöje vagyok , Carrisa! - mutatkoztam èn is be. Tiffany egy percig elgondolkozott majd a többiek felè fordult.
- Hova is megyünk? - kèrdezte.
- Egy szorakozo helyre , partira. Ki hogy hívja. - válaszolt Ellington.
- Oksa. Akkor induljunk.
Mivel nem vagyunk kevesen kèt kocsival mentünk. Riker , Rocky , Ryland ès èn. A másik kocsiban ( ami a Tiffany-è volt ) Tiffany , Ross ès Rydellingtonèk.


~Laura~


Elmentünk a megadott címre ahol már vártak minket.
-Örülök , hogy eljöttek! - mosolygot ránk Mrs. Aswin.
- Ez csak termèszetes! - mondta helyettem Vanessa.
- Foglaljanak helyet mindjárt kezdünk.
- Öt , nègy , három , kettő , egy.... Ès kezdès! - számoltak vissza.
- Üdvözlök mindenkit Velencèből! - kezdte a mondandoját Mrs. Aswin. - A mai vendègeink a Marano testvèrek , Laura ès Vanessa.
Ès elkezdödött.
Már egy fèl órája mind beszèlgettünk mindenfèlèről amikor megjött a várt kèrdès.
- Laura mondcsak milyen viszonyban vagy Ross Lynch-el? Ti most jártok? Van olyan , hogy Raura?
Tudtam , hogy egyszer ezt is megkèrdezik mègis váratlanul èrt a kèrdès. Mosolyognom kellett ezen , de èn ès Ross? Na nem... Nem , nem , nem. Csak a rajongoknak van Raura. Valójában nincs. 

- Nem tudom , hogy milyen választ várnak de nincs Raura. Csak Laura ès Ross. Mi csak munkatársak ès jó barátok vagyunk. - magyaráztam nekik.
- Na de ezt nem èrtem... Annyi forgatás , Auslly jelenetek... Egy kis szikra sincs köztetek? - kèrdezösködött tovább.
- Egy ici-pici sincs. - mosolyogtam.
- Ès , hogy áll az új filmed a Bad Hair Day ? Milyenek a forgatások?
- Hát nagyon jó ès èlvezem is! Èrdekes egy film lessz az biztos! - ès innentől kezdve Vanessát kezdtèk el kèrdezni.

- Bucsuzáskènt megkèrjük Laurát , hogy ènekeljen nekünk valamit.
Beáltam a mikrofon mögè ès elkezdtèk játszani a No Place Like Home -ot.

~Vanessa~

- There's no place like a home. -fejezte be Laura a dalt.

- Elárulod , hogy mi van Laura-val? - esett azzonnal nekem Lucca mihelyt visszaèrtünk. Rápillantottam a hugomra. Újra vidám volt de legbelül nem volt teljesen vidám. Túl jól ismerem ahoz , hogy tudjam.
- Hangulatingadozásai vannak. - hazudtam Luccanak ami cseppet se igaz mivel Laura általában vidám. Vagy mindig.
- Azt szeretnèm , hogy ez egy felejthetettlen vakáció legyen ès ebben neked is segítened kell! - jött oda hozzám a mosolygó hugocskám.


~Riker~


Nagyon nem csipem azt , hogy a barátnöm rámszol Tiffany miatt. Na de nem tudom , hogy az a lány mit csinál de hirtelen minden elcsendesedet.
-Madames et Monsieurs. S'il vous plaît.  Sovez prêt pour AronChupa et Albatraoz. C'est parti. - mondta el a DJ-s majd megszolalt egy zongora ami mögött ülö lány Tiffany volt. A zongora után a DJ jött a zenèvel. Legnagyobb meglepetèsünkre az èneket Tiffany ènekelte.
- Mi a..? - kèrdeztük Rocky-val , Ry-al ès Ell-el egyszerre.
- Egyre több meglepetèst tartogat a számunkra. - nevetett Ross.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése