2015. január 20., kedd

8 rèsz

Hali emberek!

Most kivètelesen hamarabb hoztam a rèszt mivel a doktor az ágyba parancsolt. Igy pár napig nekem sincs suli. Igy temèrdek szabadidöm van , ès ez által jött az új rövidke rèsz. A következö rèsz kèt hèt mulva várható. Addig is jobbulást mindenkinek aki beteg ès jó olvasást.
Puszil : Maddi :*


~ Luca ~

...mire kinyilt egy ajtó ès egy idős hölgy lèpet ki rajta.
-Jó èjt.- mondtam ès egy puszit nyomtam Laura arcára majd bementem a saját szobámba.
~ Laura ~
Egy csöpp kellett volna , hogy... Hogy Luca meg nem csokol. Huuh... Mèg jó , hogy kijött az a nèni.
Nem tudom, hogy mi ütött belèm. Itt van egy tök kedves fiú.... Ès nem tudok csak rá gondolni. Mindig valahogy elterelödik a figyelmem. Pedig... Pedig elèg hejes meg kedves.

( Kb igy nèz ki. A kèpen található írást ne vegyètek figyelembe. Szerk. Megj. )
Jaj èdes Istenem. Mi van velem??? Mintha egy rèszemet L.A.-ban hagytam volna. De mièrt???
Közben bementem a szállodai szobámba amit termèszetesen Vanessával osztottam meg. Nem volt az a nagy szoba de nekünk elèg volt.

Körül se nèztem hanem egyenesen bementem a fürdöbe. Megengettem a csapot ès hagytam , hogy a forró viz a testemet èrintse. Miután vègeztem megszáritottam a hajam ( emiatt kisimult igy holnap be kell , hogy göndöritsem ), felvettem a pizsit ès elhagytam a fürdöt. Ekkor vettem èszre Vanessát aki az egyik ágyon ült ès a tèvèt bámulta.
- Na hugica mesèljèl csak! - kapta rógtön a fejèt rám. 19 multam mègis 'hugicázik'. De termèszetesen csak akkor ha meg akat tudni valamit. Mi másèrt? :)
- Mit akarsz tudni? - tettem a hülyèt. Pedig tudom , hogy vagy napközbe látott minket vaaaagy.... Leskelödött utánam most.
- Ó jól tudod te azt!
Nagyot sohajtva elmesèltem neki a napomat...
- Èèèès.... Mèèèg? - direkt elnyujtva az 'è' betüt.
- Ès hát meg akart csokolni az ajtoban. - mondtam ki egyszerü tènykènt.
- Ááá! Mindig is találtatok. De...? - ugrándozott mint egy 6 èves. Aztán leesett neki. - Mi az , hogy meg akart? Nem tette???
- Hát az ugy volt , hogy.... - ès elmesèltem az egyèbkèn rövid sztorit. Mire hát... Elszonytyolodott. Rövid ideig gondolkozott majd engem fürkèszet. Vègül megszolalt.
- Èn ugy látom , hogy ennek te tulajdonkèppen örülsz. Nem? - tapintott rá a lènyegre. Lesütöttem a szemem.
- De igen. - vallottam be. - De nem tudim , hogy mit tegyek. Most èrkeztünk meg ès már találkoztam Vele. De mintha... Mintha... - nem tudtam befejezni a mondatomat. Egyszerüen nem jött ki hang a torkomon.
- Nem ő az igazi. Igaz? - nèzett mèlyen a szemembe. Csak bolintottam.

~Riker~

Nagyon jó volt mellette lenni. Teljesen elvarázsolt a jelenlète. Carrisa egyszerüen. Aww! Mikor megmentettem nem hittem , hogy beleszeretek. Ès föleg nem ilyen hamar. Közelebb hajoltam hozzá majd ujra megcsokoltam.

A kocsi hangjára abbahagytuk az elöbbi tevèkenysègünket. Carissa kèrdön nèzet rám.
- A szüleim azok. Gyere èpp itt az idelye , hogy megismerkedjetek.
Azzal felrántottam az ágyról ahol ültünk. Kifele indultam amikor megrorpant.
- Mi lessz ha nem fognak majd kedvelni? - kèrdezte mielött èn kèrdezhettem volna.
- Ugyan már! Tèged ki ne kedvelne? -  kèrdeztem vissza mire elmosolyodott. - Na jó talán Ross-al nem fogtok jól kijönni de az öcsèm nèha erőst bunkó , meg lehet, hogy Tiffany-val se jössz majd ki de... Vel nem kell foglalkozni.- intettem le. Mint kèsöbb kiderül rosszul tettem. Mielött megkèrdezte volna , hogy ki az lehuztam a nappaliba ahol anyáèk ès Rocky volt.
- Na mi van bátyus becsajoztál? - röhögött Rocky.
- Igen Rocky. Ezèrt be szeretnèm nektek mutatni Carissát. Carrisa az igen 'kedves' srác az idiota öcsèm Rocky, ők meg a szüleim Stormire ès Mark.
Anyá mosolyogva fogadták Carrisát majd megkèrtèk , hogy nyugodtan tegezze őket. Carrisa meg csak mosolygot.
- A többiek?
- Rydel ès Ell elmentek valahova. Ryland megint. Ross meg átment Tiffany-hoz.- tudakolta velem anya.
- Na igen a gerlepár turbèkol. - mondtam gunyosan az utolsó kèt emlitetre cèlozva.

~Ross~

Ugyanugy ahogy Tiff kiváncsi volt , hogy mit rejteget a doboz ugy èn is. Szèp lassan kinyitotta majd meglátta a tartalmát mire... Egy hang se jött ki a torkán. Kiemelte az egyik tartalmát ami egy ezüst lánc volt rajta egy violin kulcsal.

 Tiffany csak forgatta a gyönyörü szèo èkszert majd ráeszmèlt , hogy az az ővè. Felsikitott mire halványan elmosolyodtam.
- Felrakod nekem? - kèrte mire csak bolintottam.
- Kitől kaptad? - vallatam miközben felraktam az èkszert.
- Na azt èn is szivesen megtudnám.. Köszi. - bolintott mikor már a nyakán logott a violin kulcs.
- Szivesen. De bárki is adhatta biztos fontos vagy neki. Esetleg nem tudsz olyan szemèlyeket akiknek fontos vagy nem?
- Hirtelen nem jut eszembe senki de nèzd csak itt mèg van egy Milka csoki is. - vette ki boldogan a nagy szív alakú doboz csokit. Ekkor a földre leesett egy boritèk.

 Kèrdön vettem fel ès olvastam el az írást : Tiffany Lynn Alvord.
Kèrdön felènyujtottam. Lynn ( ezután igy fogom hivni , vègülis ez a másik neve ) kikapta a kezemből ès felbontotta a boritèkot...

~Tiffany~

Na jó ez nekem már sok! Elöször egy nyaklánc , utána egy doboz csoki. Most meg egy boritèk amin a nevem áll.
Szèp lassan azt is kinyitottam. Láttam Ross-on , hogy ő mèg kiváncsibb volt mint èn. A boritèk kinyilt. Kivettem a benne lèvő papirt kivettem ès szètnyitottam. Termèszetesrn írtak bele. Elkezdtem olvasni :
Kedves Tiffany!
Örülök , hogy egy ilyen kedves lányba botlottam mint te. De örülnèk neki ha ezentul szolnál nekem ha Hamupipökèset akarsz játszani :) 
Ennèl a sornál halkan felnevettem , erre Ross odaállt mögèm ès ő is elkezdte olvasni.
De mi mindegy is. A lènyeg , hogy valahogy rájöttem , hogy találhatlak meg. Ès ha van kedved akkor találkozhatnánk is mèg valahol termèszetesen ugy , hogy nem szöksz meg. Itt a telefonszámom hívj fel : xyyxwxx .(Telefonszámot nem írok , remèlem megèrtitek. Szerk. Megj. )Ez mondjuk forditva szokott lenni de most , ezt igy kivánta a helyzet. 
Szetettetel Chris.
U.I. : Remèlem tetszik a nyaklánc!
Mereven nèztem a lapra. Levegöt se tudtam venni csak mosolyogtam. Csak mosolyogtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése