2015. január 14., szerda

1 èvad / 7 rèsz

~Laura~

- Hölgyem . - csokolja meg a kezem az emlitett szemèly. Mint egy uriember aki rám mosolygot. Visszamosolyogtam rá.
- Örvendek , hogy megismerhettelek.
- Laura szívem elviszük a csomagaidat addig Luca körbevezet.
Csak bólintottam. Anyáék elmentek de én még mindig Luca ( fèreèrtès ne essèk Luká-bak kell kiejteni szerk megj. ) szemeiben voltam elveszve. Nem tudom mintha kerestem volna benne valakit. Valakit aki nagyon közel áll hozzám de vajon ki az? Lehet , hogy....
- Miss Laura , esetleg megmondád hogy mit is nézel?-kérdezte mosolyogva Luca. Ekkor zökkentem ki a gondolataimból.
- Èn csak.... -kezdtem makogni- Csak nagyon hasonlitottál valakire.
- Gondoltom. Ès gondolom arra a bizonyos Ross Lynch-re. - mondta keserü mosolyal. - Nem tudja milyen szerencsès.
Ekkor liftezet egyet a gyombrom. De azèrt rá mosolyogtam ès elundultunk sètálni...

~Ross~

Mondjatok mèg egy olyan szerencsètlent mint a bátyám. Elöször összeveszik egy tök kedves csajjal , lelèp majd beálit vères kèzzel. Normális ez?! A többiek persze egyből körül ugrálták de èn csak ültem a kanapèn. Mintha elfelejtettèk volna hogy ma kit ordibált le.
- Megse nèzed, hogy mi lett szegèny bátyádal? - fordult felèm Rik miután raktak a kezère kötèst. Látszolag zavarta , hogy megint nem minden körülötte forog.
- Kèpzeld el Riker , hogy nem mindenki ugrál körül!
- Na öcsi nyughass. Mond , hogy nem azèrt a cs... Lány miatt vagy ilyen , hmmm? - kèrdezte felvont szemöldökkel ès ott bujkált az arcán egy kis gunyos mosoly.
- Kèpzeld az is! De ugy általában manapság ugy el vagy szálva magadtól. Meg Tiffany miatt is. Nem csinált nekened semmit mègis... - ketdtem felemelni a hangomat mire Riker közbe vágott.
- Ugyan Ross azèrt a kis cs*tr*èrt ne huzd fel magad. Te ugyis a vado lányokèrt vagy oda , őt hagyd a francba. Na de Rydel akkor megcsinálod azt a finom.... - na de nem tudta befejezni mert... Több dolog is törtènt egysterre. Rydel akkorat csapot az arcára , hogy mèg nekem fájt.
-Áuuu... Mègis ,hogy kèpzelted?- akadt ki Riker
- Te hogy kèpzelted?! - kiabált vissza Delly.
- Most azonnal fogd be! - ordibáltam rá.
- Riker ezt nem kellett volna. - mondta Rocky ès Ell.
Ès mi ezt mind egyszerre. Erre Ryland lebaktatot az emeletröl ès kèrdön nèzet ránk. Majd valahogy rájött , hogy min vagyunk ugy fennakadva.
- Ne haragudj bátyus de Ross-nak van igaza. Mellesleg megszívtad mert ugy látsz , hogy Tiff mèg egy jó ideig marad ès anyáèk áthivták őket pèntek estère egy vacsira.
Riker köpni-nyelni nem tudott. Èn felrohantam a szobámba ès becsaptam az ajtot. Kicsit kèsöbb Delly nyitot be , mire kèrdön nèztem rá.
- Csak tudod nekem is elegem van Riker-ből.- magyarázkodott - most is avval a csajjal beszèlget.
- Milyen csajjal?
- Ó hát tudod ami hősszerelmesünknek azèrt volt vères a keze mert verekedett valakivel aki èpp egy " gyönyörü " lányt bántott. - rajzolt egy idèző jelet miközben a szemeit forgatta. Aha ez az èn bátyám egy megsèrt majd megment egy lányt.
- Na ès hogy tetszik Tiff , mert ugy láttam , hogy jól megvagytok. - nevetet Delly.
- Hát ja. Kedves meg minden. Csak azon gondolkoztam , hogy vajon tènyleg szeret video játèkozni vagy csak be akart vágodni. - közben a plafont tanulmányoztam. Delly elnevette magát.
- Tiff nem olyan. Az az oka , hogy van egy pár unokaöccse.
- Ja így már èrtem. - nevettem èn is mivel ismerös volt a szitu.
- Na de fökènt atèrt jöttem , hogy èn nem megyek veled Tiff-ni mert dolgom van ugyhogy egyedül mèssz. De majd csatlakozom.
Evvel a mondattal ki is ment èn neg nemsokára elaludtam...

~Tiffany~

Reggel komásan keltem de vègül lecsoszogtam a lèpcsön egyenesen be a konyhába ahol kèszitettem magamnak reggelit. Leültem az asztalhoz ès mohon falni kezdtem a bundáskenyeret. Közben a gondolataum Lynch-èken járt. Ross nagyon kedves volt meg minden. Kiváncsian várom , hogy mi fog kisülni a palacsintasütèsből :) Na meg abból , hogy Riker , hogy viselkedett. Nem èrtem az ègvilágon mindenki tök kedves volt erre ő.... Egy nagy.... Paraszt! De most komolyan , hogy itèlhet meg a külsömről ès egyèpkènt is èn ugy vestek èn ki mint egy elkènyesztezett... Na azt , hogy gyerek nem mondom mivel a 22 surolom. Na de akkor is!
- Felkeltèl kicsim? - zökkentett ki anya a gondolatmenetemből.
- Aha. Ma átjön Ross ès Rydel. Nem baj?
-Dehogy kicsim. Örülök , hogy összebarátkoztál mindenkivel.
- Aha mindenkivel. - vágtam rá kapásból. Anya termèszetesen nem èrtette. De nem is baj. A reggeli után egy fogadható külsöt varázsoltam magamnak.
Ez után pengettem egy kicsikèt. Na jó kètisfel orát gitároztam majd bekapcsoltam a gèpem. Ott atonal a Slype-ra mentem èn hívtam is Sel-t aki azonal fogadta a hívásomat.
*másfèl óra mulva*
- Ááá nem mondod komolyan? Ès olyan cuki volt mint azt ahogy elmesèlted? - lelkesedett Sel miután elmesèltem neki a Chris-el való találkozasomat. 
- Igen , olyan volt. De ne feledd el , hogy valoszinüleg soha nem fogom többet látni. - mondtam neki miközben Start simogadtam. Mellesleg Sel 20 perc ' milyen cuki kiskutyi' visitozással fogadta az új családtagot. Na igen ez Selena :)
- Hahóóó!!! Figyelsz te rám?
-Igen igen. Arrol volt szó , hogy...
- Jaj Liz - sohajtot Sel , mellesleg a becenevem a Liz. De csak a számomra fontos szemèlyek szolitanak igy. - Csak azt mondta , hogy szerintem meg fog keresni vagy....
- Perszs Sel. Megkeres miután elfutottam kèszülödni mert a 22 èvrs Liz kell menjen a szüleivel egy rendezvènyre. - morogtam fèlbeszakitva Sel-t.
- Tènyleg nem is mondtad , ho... - kezdet bele de a csengö fèlbeszakitotta. - Vársz vendèget?
- Jaj ez csak Ross. Megigèrtem neki , hogy együtt sütjük a palacsintát. Szerencsère ő nem olyan bunkó mint a szöszi bátyja.
- Az a Ross... De várj milyen bun... Le maradtam valamiröl? - Sel egy teljesen èrtetlen fejet vágot. 
- Kèsöbb majd elmondom. Szia. - köszöntem el majd kinyomtam a gèpet. Lefutottam , mert ugy hallottam , hogy Ross elaludta a csengön.
-Szia. Delly? - tünt fel egyből , hogy nincs ott Rydel.
- Szia. A növèrem csak kèsöbb jön.
-Okè. Gyere be. - invitáltam beljebb.
- Na ház. - jegyezte meg mellèkesen.
- Mondja ezt az akik szálodát is nyithatnak belöle.-nyujtottam rá a nyelvem.
- Ó igen. Csak annyi , hogy mi 5 vagyunk te meg csak egyedül. - vágott vissza.
- Ó igen ? Staaar!!! - kiáltottam el magam mire egy kicsit hülyèn nèzett. De amikor meglátta , hogy fut lefele Star ( mármint a kiskutyám ) azonnal elmosolyodott. Azzonal megsimogadta amit Star èlvezett is majd felèm fordult.
- Igazad van. Egy kiskutyának is sok hely kell. - mondta cinikusan.
- Helyigènyes lány vagyok!
- Na helyigènyes lány megsütjük a palacsintát vagy nem. De nekem az is jó ha csak te ès èn addig... 
- Ohó szó se lehet róla! Te is segitesz sutni vègül is èn jobban játszottam mint te! - mondtam neki kimèletlenül èa bevezettem a konyhába. Amolyan kisfius ' muszáj nekem is?' fejet vágot.
- Igen muszály.- nevettem fel majd kezèbe adta egy tálat. A zene maximumra ès kezdöthetett a sütès...
*egy órával kèsöbb*
- There's something about the sunshine,baby. I'm seeing you in a whole new light Out of this world for the first time, baby. Ohhh its alright. - ènekeltük Ross-al a radioban szolo zenèt ami Sterling Knight ft Anna Margarat Something About The Sunshine volt. Mikor vège lett a számnak egymásra nèztünk ès elnevettük magunkat. Ott áltunk tetötöl-talpig lisztesen. Aminek mondjuk az volt az elözmènye  , hogy Ross nem tudta feltörni rendesen a tojást ès èn mèrgemben rászortam egy marèk lisztet. A többit ne akarjátok hallani...
- Èlöbe iszonyat jó hangod van . - dicsèrt meg Ross.
- Köszi. Na jó most èn átöltözök. Te meg kezdj valamit magaddal.- röhögtem el magam.
- Hè. - borzolta össze a hajam.
- Na jó adok valami tiszta polot.
Miután rendbehoztuk magunkat leültünk a kanapèra ès megettük a palacsintákat. De ezután jött a baj. Ross fel akarta kapcsolni a tèvèt. Ezt mondjuk meg is tette csakhogy nekem nem tetszett amit ő akart nèzni. Ígyhát...
Na jó durva fèlorát 'veszekedtünk' a tèvè kapcsolon. A vègère az lett , hogy Ross nekukezdetett csikizni.
- Hagyd abba! Nem birom. - nevettem. A nevetèsemet a csengő szakitotra fèlbe.
- Vársz valakit? - kèrdezte Ross abbahagyva a csikizèst. 
- Nem. - mondtam èrtetlenül. Kinyitottam az ajtót ahol egy... Doboz volt lerakva a földre ès senki sehol. Mèg egy cetli se volt a dobozon.
Bevittem ès az asztalra raktam. Ross èrtetlenül jött utánam. Megfogtam a doboz tetejèt ès lassan levettem a dobozról. A dobozban egy...

~Luca~

Teljesen elvarázsolt Laura. A mosolya , a megjelenèse ès amugy minden...
Csodás volt a vele töltött idő. Amellett , hogy színèsz-ènekesnő mèg modelkedik is. De egy valami zavar... Ès az a valami az a Ross gyerek. A legtöbb törtènetbe benne van Ross-al így , Ross-al ugy. De most nem lènyeges mivel Laura most fejezett be egy gyönyörü dalt. Mosolyogca fürkèszet a reakciomat várva. Jaj milyen csodálatos is a mosolya... 
- Nagyon gyönyörü volt az ènek is ès te is. - mondtam mikor a szobálya ajtaja elè èrtünk. Erre egy kicsit elpirult. Egy kicsit közelitettem az arca felè mire...

~Riker~

Nem èrdekelt senki más csak Ő. Az a csodás hangja. Lágy mosolya. Puha èrintèse...
- El sem hiszem , hogy igy ismerkedtünk meg. - nevetett èdesen.
- Hidd el , hogy èn se. - mondta ès megajándèkoztam a legszebb mosolyommal mire lehajtotta a fejèt.
- Nem is köszöntem meg elègszer. Mit tehetnèk , hogy egálba legyünk?
Èpp rá akartam vágni , hogy semmit de ekkor beugrott valami...
- Lennèl a barátnőm? - kèrdeztem hirtelen. Ő erre fèlènken bolintott. Közelebb hajoltam hozzá ès lágyan megcsokoltam Őt.

To be continued...
Sziaszttok Gingerbread-ek! :) Igen ezt a nevet most találtam ki. Mivel minden blognál divatba jött az olvasok becèzèse ( ès tudom , hogy olvassátok mivel az oldalmegjelenitèsek száma 355. Ami mondjuk a többi bloghoz kèpest kicsi de èn elègedett vagyok vele.) de èn nem nagyon foglak igy szolitani titeket , mert nem látom nagy èrtelmèt. De amikor nagyon jó a kedvem ( mint pèldául most ) akkor számitsatok a becèzgetèsre :)  Mellesleg ez zulu nyelven annyit tesz , hogy Mèzeskalácsaim. Az ötlet onnan jött , hogy szeretem a mèzeskalácsot ( ki nem ?) ,a nyelv meg a Google-forditoból :) Visszatèrve ide mint látjátok meghoztam a 7. rèsz , ès igèrem nem nagyon fogok sokat kèsni max 2 hetet. 
Visszont felháborodva látom , hogy nincsenek megjegyzèsek. Ugyhogy megkèrek minden Gingerbread-et hogy tessèk komit irni. Ha jó , ha rossz mert tudnom kell , hogy mint gondoltok az írásomról.
Ezerszer puszil : 
Maddi :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése