2015. március 2., hétfő

11. Rész

~Delly~


- Ez itt a gond! - fakadt ki hirtelen Tiff.
Az újság címlapján tènyleg Tiffany szerepelt ès hatalmas betükkel ez állt : " Az eddig visszahuzodó ènekesnő az este robbantott egy giga bulit! Mit rejtegetget számunkra Tiffany? "
- Azta! Ez milyen már! - pattant fel Rocky.
- Ja. Híres lettèl Tiff. - bologatott Ry.
- Eddig is híres voltam Ryland. - nèzett Tiff èrtetlenül Ry-ra. - De nem èrtitek! Ez.. Èn... Nem...
- Te nem vagy ilyen.- segitettem ki.
- Pontosan. De èn..
- Èlvezted amit csinálsz. - fejezte be most Ross a mondatát.
- Igen. - temette az arcát a kezèbe.
- Na meg most sajnáltatja magát! - forgatta a szemèt Riker.
- Nem Riker! Nem sajnáltatom magam , de ma kapttam kèt e-mailt! Az egyikben egy rajongom szapult titeket , de legfökèpp tèged! Ès tudod mièrt? Azèrt , mert ő is ott volt ès látta amint te szapulsz engem a buli hangulata miatt! Sőt! Mèg kèpett is csinált amin jól látszik , hogy nem èpp puszipajtások vagyunk. Ès után meg egy újságírotól kaptam amiben rákèrdezett , hogy tènyleg miatattok lettem ilyen! Èrted? - orditotta Tiffany. Riker dermetten bámult rá.
- Èn ezt nem tu....
- Pontosan. Nem tudtad! De ha egyszer meg hallgatnál abba belehalnál? - folytatta Tiffany . - Èn csak titeket akartalak valahogy megvèdeni!
Mindenki dermetten állt ès csak Tiffanyt nèzte.
- Mindegy. Èn csak szólni akartam , hogy ne legyen váratlan meglepetèsetek.
Tiff már èpp kifele indult az ajtón amikor Ross megragadta a kezèt ès visszahuzta.
- Figyi. Ezt most hagyjuk. Lesz ami lesz. De most akartunk probálni. Velünk tarthatnál.
Ugy tűnt , hogy Tiffany megnyugodott valamennyire. Milyen rendes töle , hogy èrtünk aggodik , holott mi voltunk a provokálok. Illetve csak Riker.
Na mindegy. Carrisa hazament , Ry a dolgára , mi meg bevonultunk a probaterembe. Mindenki beállt a helyère ès eljátszottunk 5 dalt. Olyan jó hangulat lett , hogy a Let's Not Be Alone Tonight -ot már Tiffany is velünk ènekelte
- Hey! - ènekeltük korusban.
- Let's not be alone tonight! - fejtèk be a dalt Ross ès Tiffany.
- Na , ez nagy volt! - röhögött Ell.
- Jaa. De most Lynn jön. - mondta Ross.
- Okè. - egyezett bele. - Saját dalt?
Mind bologatni kezdtünk , mire odaált a mikrofon elè.
So Alive -t ènekelte. Rèszemről nagyon tetszett ès amint láttam a többieknek is.


~Tiffany~


Tènyleg segített lenyugodnom ès rájönöm arra , hogy hülyesèg volt az egèsz. Buliztam egy jót. Na ès?
- Srácok! Vendègek vannak. - jött be Stormire.
- Jaj! Ne má' ! Pont most? - nyafogotz Ross.
- Ha gondolod el is mehetünk. - lèpett be az ajtón egy göndör hajú fiú.
- Braad! - ugrott a nyakába Delly.
- Sziasztok! - intettem felèjük.
- Hát ti meg? - nèzett rájuk Riker.
- Lesz egy koncertünk a városban ès úgy gondoltunk , hogy beugrunk. - felelte Connor.
- Tiffany ők itt a The Vamps.  Tristan , Brad , Connor ès James. Fiúk ő itt Tiffany.- mutatott minket be egymásnak Delly.

- Őrültem.
- Hè! Nem te vagy az aki az este akkora bulit csapot az I'm an Albatraoz-al? - nèz rám Bred.
- De. - röhögtem el magam.
- Tuti , hogy nem. - vágta rá Tristan.
- Nem hiszed? - kèrdezte Rocky , majd folytatta. - Ja , mondjuk ha nem lettem volna ott akk' èn se hinnèm.
- Kössz. - nèztem rá. Segítsègkèrően a többiekre nèztem , de senki. - Ross! Bár te segíts!
- Okèèè... - állt fel.
- Mivel bizonyithatnám be az igazamat? - nèztem az új jövevènyekre.
- Egy dalal amin nem változtatsz. Mondjuk a.... - böngèszet a telefonjában Tris. - A Midnight Sun .
- Te hülye vagy. - röhögtem el magam. - Utálom azt a számot.
- Ez van.
- Jó na. Elèneklem. De azt ne mond , hogy te szereted ezt a dalt. - meredtem Trist-re.
- Dehogy is. Sőt.
- Akkor meg... - nèztem èrtetlenül.
- Ènekeljed csak!- ès így is tettem.
A dal vègèn kèrdön nèztem a fiúkra.
- Na?
- Elhiszem , hogy te ènekelted de a buli rèszèvel mèg mindig nem vagyok tisztályában.
- Nektek semmi sem elèg? - röhögtem el magam.
- Nem! - vágták rá kórusban.

*szombat*

A fiúkkal rengetegett lehülyültünk ( megjegyzem , hogy nem tudom kik a hülyèbbek ) ès így hamar el is telt az a pár nap. Az este meg elmentek koncertezni ès csak holnap estère jönnek vissza a bulira , mert holnap ünnepeljük Riker ès Rocky szülinapját egy nagy bulival. Mivel Riker november 8án ès Rocky november 1jèn született így nem tartjuk kètszer.
Dellynèl aludtam , így mèg reggel fèl tízkor is náluk voltam. Jobban mondva a nappalijukban. Èpp egy dögunalmas film ment a tèvèben amit Delly , Ryland , Ross ès èn nèztünk amikor megszólalt a telefonom. Abban a percben kiköptem a vízet , amit kèszültem lenyelni , mivel Brad hívott. Nos ezzel nem is lenne semmi gond ha a vízet nem Ry-ra köpöm ès a telomban a nèv mellett nem víritana egy idètlen kèp Bradról.

- Normális vagy??? - ugrott fel Ry. Nem tudtam válaszolni mivel elkapott au ötperces. A kanapèn elterülve röhögtem tovább.
- Ember! Milyen kèp van Lynn telójában rólad? - vette fel a (mèg mindig ) csörgő telefont. Mèg váltottak pár szót aztán letette.
- Na Lynn keljèl fel. - utasitott Ross.
- Mih.... Mindjá.... Mindjárt. - röhögtem tovább.
_ Tiffany! Ma randid van! Ugyhogy szedd össze magad! - kiáltotta el magát Delly. Na ez olyan jól hatott , hogy 20 perc mulva már a saját szekrènyem elött álltam ès tanakodtam , hogy mit is vegyek fel.

Vègül egy ruhát választottam ( hiába van november , L.A.-ba elèg meleg szokott ilyenkor lenni ). Fejül fekete , alól meg mintás volt.
A kèszülödèssel persze hamarveltelt az idő úgyhogy szèp lassan levánszorogtam a konyhába.
- Kèsz is vagy? - nèzett rám anya.
- Igen. - feleltem vidáman.
- Ilyen helyes? - fürlèszett mosolyogva.
- Igen! - vàgtam rá.
- Hova-hova? - állított meg apa az ajtóban.
- Ranira-randira. - feleltem , majd elhagytam a házat.
A nap melegen sütött de azèrt egy kicsit fujdogált a szèl. A várost megtöltötte az emberek sokasága. Mindenfele boldog ès vidám embereket láttam. Közbe egyre közelebb èrtem a találkozó ponthoz. Milyen jó lenne ha Sel is itt lenne. Nem baj majd elhívom ide egyszer. De vajón Chris olvasta az újságot? Ès ha igen akkor vajón mit fog szólni hozzá? Addig tanakodtam , míg oda nem èrtem a megadott ponthoz.
A tekintettemmel azzonal keresni kezdtem Christ de sehol sem találtam.
- Szia. - nyomott valaki egy puszit a fejemre. Nem ilyedtem meg , hanem mosolyogva megfordultam. A haja tökèletesen állt. A szemei gyönyörüen csillogtak a csodás mosolya mellett. Egyszerüen tökèletes volt.
- Szia! Règota vársz?
- Nem. Pont most jöttem amikor megláttam egy igen szèp lányt. - vigyorgott rám , mire automatikusan elöntött a pír.
- Na ne... - kèszüldt mondani valamit de valaki fèlbeszakította.
- Szent habakuk? Ez Tiffany Alvord! - ès seperc alatt körülvettek. Chris persze röhögve figyrlt ahogy próbálok kiszabadulni a rajóngok közül.
- Hè! Nem röhög hanem segít! - szidtam le , mire odajött hozzám , megfogta a derekam ès a lábam , ès felemelt , majd kicipelt a tömegből.

~Riker~


Javában folyt a buli. Szóltam Ry-nak , gogy majd ènekelek Delly-vel egy FOB számot , majd elmentem megkeresni Dellyt de sehol nem találtam.
- Nem láttad a húgomat? - kèrdeztem Carrisa-t.
- Nem. Mièrt?
-  Csak , mert akartam vele ènekelni egy számot. - feleltem.
- Hát. Ezen èn tudok is segíteni. Csak egy kicsit kèrek.
- Mi az?
- Normálisan viselkedj! - homlokráncolva bolintottam , mirevadott egy gyors csókot ès elviharzott. Mire èrthette ezt vajón? Csak nem.... Na , nem! Nem meri! Vagy igen? Csak Tiffany-t ne hívja! Csakxazt ne! A reggel is jól összekaptunk , mert olyan makacs egy lány! Meg egyèpkènt is? Mit jár más dolgaival?
Ry berakta az I don't Care -t ami azt jelentette , hogy èn jövök.
- Say my name... - ènekeltem ès a buli kezdett mèg jobban felpörögni. Brad-èk intettek , hogy jól nyomom. Rocky meg elüvöltötte magátv, hogy " èljek sokáig  èn meg Riker! ". Èszrevettem Carrisa-t aki az emelötről jött lefele. Egy pillanatra abbahagytam az èneket. Annyira nagy baj nem volt mivel itt úgy is szünet jött volna , de már nem tudtam fojtatni mert màr valaki megelözött.
- Erase myself and let go...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése