2015. április 10., péntek

12. rèsz

Sziasztok!
Kicsit ugyan megkèsve , de itt a következő rèsz. Vèlemènyt komiba! 
Ès igen. A blog új külsöt kapott , ami Norine M.- nek köszönhetünk.
Puszil : Maddie :*


~Tiffany~


Mèg hogy meleg van. Aha. Sètáltunk , ès egy idő után èrezni kezdtem a hideg szelet.
- Fázol?
- Aha. Kicsit.
- Gyere! - megragadta a kezem ès húzni kezdett. Nem adta ide a pulcsiját , ès nem is vitt haza. Csak ment elöre magával huzva engem is.
A park közepén volt egy tó. Azon át vezetett egy híd a túlpartra , ès a híd felènèl egy pagoda állt.
Vègig sètaltunk a hídon majd belèptünk a pagodába. Nem volt túlzottan nagy , de annál szebb volt. Chris keresett valamit a telefonjában ès a Thinking Out Loud csendült fel.
- Szabad? - lèpett elèm.
- Termèszetesen. - feleltem mosolyogva.
- Nem valami erdeti , de így legalább nem fázol. De ha esetleg... - kezdett magyarázkodni.
- Chris! - belenézett a szemembe. - Tökèletes.
Bólintott egyet. Megragadta a derekamat magához húzott ès táncolni kezdtünk a zenère.
- Ma nem akarsz hamupipőkèset játszani igaz?
- Nem. Ma megmondom , hogy egy fèl óra múlva otthon kène legyek. - nèztem a karomon lèvő órámra.
Mèg Chestertől kaptam kèt ève a szülinapomra. Hiányoznak. Nagyon hiányoznak , de most semmi pènzèrt nem lennèk New York-ban.
- Ès mièrt?
- Rikernek ès Rockynak szülinapi bulijuk van. A minimum , hogy elmegyek.
- Jóba vagy Lynch-èkel?
- Igen. Nem találkoztál mèg velük?
- Szemèlyesen mèg nem.
- Nem baj , majd bemutatlak nekik.
- Okè. - megpörgetett ès vège lett a dalnak.

- Mivel foglalkozol? - kèrdeztem az újabb kèrdèst. Kicsit elgondolkodott , majd válaszolt.
- Táncal. Szoktam tanítani is.
- Mint Delly. - bólintottam. - Hogy hogy mèg nem találkoztatok?
- Nem tudom. - válaszolta kicsit feszülten. - Ez az? - mutatott fel a házunkra.
- Igen.
- Szèp ház. - mèrte vègig.
- Látnád az igazit.
- Mièrt , ez hamis? - kèrdezte röhögve. Beleboxoltam a válába. - Jól van. Na menj be , mert a vègèn megfázol nekem.
- Okè. - adtam egy puszit az arcára. - Szia.
- Szia.
Beszaladtam a házba mert tènyleg hideg volt.
- Na ki ez a sármos fiú? - kezdett faggatni anya.
- Chrisnek hívják.
- Ès csak puszi?
- Anya! - hozzá vágtam egy párnát. - Megyek kèszülödni.

Fekete-fehér ruhát vettem fel. Féltem , hogy megfázom benne , de ez a gondolat hamar elszállt mivel a ház zsúfolásig volt emberrel.

Nagy nehezen feljutottam Delly szobájába , ahol a lányok még készülődtek.
- Nagy a buli.
- Az. Most lesz alkalmad bemutatni a tudásodat a Vamps-nek. - nézett rám Delly a tükörből.
- Igen , de mégse állhatok ki csak úgy. Az meg spontán jött.
- Már megoldottuk.
- És hogy is?
- Elénekeled az I don't care-t. - felelte Carrisa.
- Mármint a  Fal Out Boy dalát? De nem is szeretem. - értetlenkedtem tovább.
- Nem , de Riker igen. És ő elénekli. Te meg vele.
- Ez mind szép és jó , de semmi jó nem fog kisülni belőle. Meg ma már csúfosan összevesztünk. - emlékeztem vissza. Átjöttem , hogy segítsek valamit erre ő lekiabál , hogy miért nyúltam a gitárjához. Normális ez?
- Elterelem Riker figyelmét te addig tovább énekled a dalt. Rájön , hogy nem vagy ellenség és  akkor minden happy. - magyarázta a tervet Carrisa.
- Jó terv. És mivel tereled el a figyelmét? - nem mondott semmit csak megfordult. - Nos hát igen. Hatásos lesz. Csak nehogy én kelljen végig énekeljem.
Carrisa egy igen sokat mutató ruhában volt. Nos Riker szeme lehet , hogy a végén kiesik, de ez már nem az én bajom.
Felcsendült a várva várt dal , mi meg elindultunk. Carrisa ment elöl , utána én kezemben a mikrofonnal és a kis sorunkat Delly zárta , a rózsaszín ruhájával. Minden úgy alakult ahogy terveztük. Riker ahogy meglátta Carrisát tátva maradt a szája , így én jöttem.
- Eares myself and let go....
Mindenki ránk figyel. Riker engem néz addig amíg oda nem érek hozzá. Elcsodálkozva nézett engem , de a refrént már együtt énekeltük. Annyira jól sikerült a dal , hogy a vége fele már mindenki tapsolt.
- I don't care what you think as long as it's about me. - az utolsó sorokat már felváltva énekeltük.
- The best of us can find happiness in misery. - fejeztem be a dalt. - Boldog születésnapot Rikernek és Rockynak!
Mindenki tapsolt. Rocky oda jött hozzánk és megöleltem , majd mentem volna tovább , de Riker elém állt és megölelt.

~Laura~


Vègre! Vègre eltelt ez a vakáció is. Hála Vanessának. Lucca-val azóta kerülöm , hogy csak kettesben legyünk. Ross próbált hívni , de nem vettem fel. Haragszom rá , de azèrt rohadtul hiányzik.
- Ez az utolsó csomag. - tette be Lucca a bőröndömet a kocsiba.
- Köszönöm.
- Igazán nincs mit.
Kínos csend telepedett közénk. Lucca felém lèpett , ès mèg egyet ès mèg egyet. De èn nem hátráltam. Már elèg közel voltunk a hoz, hogy megcsókoljon. Ès így is tett. Ajkait az enyéimre tapasztotta. Amióta itt vagyunk tudtam , a tudtomra adta , hogy érez valamit irántam. Most èn jövők. Tudnia kell neki is , hogy nekem ő csak egy barát.
Rátetettem a kezem a melk hasára ès óvatosan eltoltam magamtól.
- Mennem kell. - mondtam. Nem szólt semmit , így hát megfordultam ès elindultam. De mielőtt beültem volna a kocsiba megszólalt.
- Jó utat. - intett.
Nem feleltem semmit. Csak mosolyogva intettem neki. Majd elindultunk.

***

Végre otthon! Miután kipakoltunk siettem át a fiúkhoz és Dellyhez.
Csengettem. Arra készültem , hogy Delly vagy valamelyik fiú nyitja ki az ajtót és a nyakába ugrok. De a tervem befuccsolt mivel Stormire nyitott ajtót.
- Szia Laura! Megérkeztetek?
- Igen.
- Milyen volt?
- Jó. - bólintottam.
- A srácok a kertben vannak.
- Oké. - és mentem is ki.
- Vanessa? - kiáltott utánam.
- Mindjárt jön.
Nevetést hallottam. Gondolom valamin jól szórakoznak , mint  mindig.
 - Sziiia! - ölelt meg Delly.
- Szia , Delly. - öleltem és is meg.
- Úúúúgy hiányoztál.
- Nem tűnt fel. - húztam el a számat.
- Jaj! Bocsi , de azért nem hívtalak , mert nem volt időm. A buliszervezés , Lynn...
- Buli? Milyen buli? - meredtem rá.
- Hát Rikeré meg Rockyé. - felelte halál természetesen.
- Már megvolt? - kérdeztem keserű mosolyal a számon. Mindig én segítem nekik bulit szervezni. Egyikről sem maradtam le. Most meg... örülök ha szólnak.
- És ki az a Lynn? Biztos az a ribi...
- Na de Lau? Mi van veled? - szörnyülködött Delly.
- Velem semmi. Miért? Csak Ross általában egy csomó , ilyen lányokat szed fel.
- Rossnak nincs is barátnője. - ráncolta a homlokát Delly. - Csak Rikernek Carrisa.
Mi? Mégis ki az a Carrisa? És én miért nem tudok róla sem?
- Carrisa? Ki az a Carrisa?

~Carrisa~


Rydelékni ma sütős nap van. Természetesen húst sütünk. Mi mást?
Bepácoltuk a húsokat majd beraktuk a hűtőszekrénybe. Dellyvel a zöldségeket készítettük el , Tiffany meg valami különleges limonádé félét készít.
- A tűz kész van. - jön be Riker és ad egy csókot. - Hogy haladtok?
- Jól. A zöldségek készen vannak , a krumpli még a sütőben és Tiffany is gondolom kész van. Tiff kész vagy??? - kiáltottam.
- Pillanat. - jött a válasz.
- Mindjárt kész van. - vontam vállat. - Kiviszem a húsokat.
Dellyt otthagyva mentem ki az udvarra. A medence mellé fel voltak állítva a kerti székek a kerti asztalok mellé , mivel két asztalra szükségünk van. Tőle pár méterre volt a tűzhely , ahol a fiúk ültek és várták a kaját.
- Itt is van. - adtam Ross kezébe a tálat. A fiúk elkezdték megsütni a steak-et én meg visszamentem a krumpliért. Kivettem a sütőből és indultam kifele de meghallottam a nevemet. Oda mentem ahonnan a hangokat hallottam. Delly állt egy barna alul szőkített hajú lánnyal.
- Én vagyok Carrisa.- mentem közelebb. - És te bíztosan....
Halvány lila gőzöm sincs , hogy ki ez a csaj.
- Én Laura vagyok. - felelte kurtán és magára erőltettet egy kis mosolyt.
- Őrülök , hogy megismertelek. Csatlakozol hozzánk?
Értetlenül meredt hol rám , hol Dellyre.
- Mihez?
- Sütünk.
- Süttök? - értetlenséget olvastam le az arcáról.
- Igen. Kedvet kaptunk rá.- Delly is feszengett.
- Sose akartatok sütni. - monda Laura. - Ki találta ki?
- Tiffany ötlete volt. - mosolyogtam rá.
- Tiffany? - úgy mondta ki ezt a nevet mintha maga az ördög lenne.
- Ross! Segítenél egy kicsit?- hallottuk meg Tif hangját. Kilépett az ajtón kezében egy tálcával amin egy kancsó volt poharakkal.
- Persze. - ment oda hozzá a szőkeség. - Kész is?
- Persze.
A fiú elvette a tálcát és lerakta az asztalra , majd öntött a pohárba a limonádéból.
- Egy angyal vagy Lynn! - nyomott egy puszit a lány arcára. Laura mérgesen nézett rájuk , majd megköszörülte a torkát. Ross és Lynn erre felkapták a fejüket és mosolyogva intettek és jöttek oda hozzánk.
- Lau! Szia! - köszöntötte Ross. - Máris haza jötettek?
- Igen , Ross. Már három hete ott voltunk.
- Igaz. Csatlakozol? Lynn limonádéja egyszerűen isteni. -Ross megnyalta a szája szélét. - És a steak is mindjárt kész.
- Kösz de nem. - felelete Laura kurtán.
- Szia. Tiffany vagyok. - nyújtott Lynn kezet. De Laura nem fogta meg.
- Tudom. De nekem mennem kell.
Megfordult és elvíharzott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése