2015. június 1., hétfő

13. rèsz

~ Tiffany ~

Nem tudtam , hogy Laurának mi a baja. Ès azt se èrtem , hogy honnan ismer. Nekem Ross mesèlt róla.
Most meg nem tudom , mièrt de utána mentem. A nappaliban èrtem utól ahol èpp ....
- Nem hiszek a szememnek! Vanessa? - nèztem a lányra.
- Tiffany? Jaj milyen règ láttalak! - hosszasan átölelt.
- Ti... Ismeritek egymást? - kèrdezte Laura.
- Termèszetesen. Mèg az oviból.
- Az oviból? - meredt ránk Delly. - Èn arra se emlèkszem , hogy voltam kicsi.
- Háát... Mi igen. - nevetett Vanessa. - Na ès melyik hülye hodított meg?
Mièrt hiszi mindeki azt , hogy valamelyik Lynch-el járok?
- Most komolyan? Csak Carrisa olyan , hogy leáll ilyenekkel. - hülyèskedtem.
- Ó igen? - boxolt bele a vállamba az említett személy.
- Szóval Carrisa - mutatott rá a lányra - èn Vanessa vagyok , Laura testvère ès ennek a lükènek - lökött meg - a barátja. Te melyik... ?
- Velem van a csaj. - ölelte át hátulról Riker.
- Akkor Carrisa Riker-el. Ès te? Hogy kerültèl ide?
- A szüleimmel jöttem egy rendezvènyre ès ott találkoztam velük. Ès mindegyikükkel csak barát vagyok. - tettem hozzá.
- Milyen aranyos. - tapsolt (?) egyet Vanessa.- És te Lau hova is rohantál? - fordult a húga felé.
Mindenki őt figyelte és várta a válaszát. Laura kicsit feszengve de válaszolt.
- Én csak... - dadogott. Bele nézett a szemembe és mintha csak megbűvölték volna kihúzta magát és úgy folytatta.
- Most jutott eszembe , hogy bekapcsolva hagytam a haj göndörítőt.- felelte.
- Klassz. Akkor majd szólunk anyának , hogy húzza ki. Mi meg megkóstoljuk Tiff limonádéját  , mert úgy hallottam , hogy isteni.- karolt bele a nővére és kivezette az udvarra.

***

A hetek csak úgy teltek. Laurával nem èpp a legjobb a kapcsolatom , de legalább nem veszek vele annyit mind anno Rikerel. A srácok új dalokon dolgoznak , nèha elmegyünk bulizni , ès majd' minden nap beszèlek az otthoniakkal.
Chrisel is jól megvagyok. Khm.. Az èg adta világon mèg semmi sem törtènt , csak randizgatunk. Mondjuk nagyon boldog vagyok vele , itt , Los Angeleseben. Mintha itt az álmok valóra válnának.

              ***

- Akkor megnèzem a város vègèben lèvő házat? - kèrdeztem Emmától.
Emma egy règi barátnőm , akkor ismertem meg amikor mèg nem voltam híres. Ès most ide költözik de csak átmenetileg.
- Igen. Az jó lesz.
- Okè. Majd csinálok pár kèpez róla. Na szia. - raktam le a telefont.
Beültem a kocsimba ès indultam is a ház felè. Messze van ugyan de szèp kis ház. Leparkoltam a ház elé és megnyomtam a csengőt. Senki nem nyitott ki az ajtót.
- Hahó! - kopogtattam.
Se kép , se hang Lenyomtam a kilincset , vègül is egy próbát megér.
Az ajtó kinyílt ès  beléptem a házba.
- Hahó! Van itthon valaki?
Senki nem válaszolt így beljebb mentem . A ház szép volt , de gyanús volt nekem , hogy üres nyitott ajtóval.
Hangokat hallottam az emeletről.
Csendben lèpkedtem felfele. Megtorpantam az ajtó előtt ès egy kis rèsen bekukantottam. Tudom , hogy ez nem helyes de nagyon furdalt a kíváncsiság. A szobában egy pár falták egymást. A lány nagyon hasonlított.... Úr Isten! Ez Carrisa?!
Nem , az nem lehet. Ő nem csalná meg Rikert. Hisz imádja. Kivève ha.. Ha nem a pènzèért van vele.
Óvatosan közelebb lèptem az ajtóhoz , hogy többet lássak.
Carrisa elvált a fickotól ès belenèzett a szemèbe.
- Mikorrá vègzed el a feladatod? - kèrdezte a fickó. A hangjától mèg a hideg is kirázott.
- Hamarosan. Igèrem. - mondta Carrisa. - Csak tudod 5-ön vannak testvèrek ès így nehe...
- Nem èrdekel , hogy hogy de csináld meg! - mondta határozott hangon.
Erős csókot nyomott Carrisa szájára majd elindult az ajtó felè , azaz felèm.
Bepánikoltam. Ha èszre vesz ez az alak szèt tèp.
Hangtalanul - ès gyorsan - lefutottam az emeletről ès elbújtam.
- Akkor majd jövök. - nyomott egy újabb csókot Carrisa ajkaira. Becsukódott az ajtó az ismeretlen fickó után. Carrisa a tenyerébe rakta az arcát és úgy fordult meg.Köhintettem egyet mire felemelte a fejét.
- Tiffany én... megmagyarázom!
- Ezen nincs mit. - ráztam meg a fejem. - Hogy tehetted ezt?
- Én... De még is mit keresel a házamban? - kelt ki magából.
- Hogy mit keresek a házadban? Nos épp azért jöttem , hogy megnézzek egy házat ami eladó és nem egy barátnőmet találjak benne akinek a lakása elméletileg a város másik felébe van , nem mesze a barátjától! - emeltem fel a végére a hangom.
- Én nem akartam ezt! - sírta el magát.
- Ó igen? És akkor ki akarta?
- Kezdetben jól megvoltunk Blake-el , csak aztán kellett neki valamire pénz és kitalálta , hogy jöjjek össze Rikerel. És én belementem. De aztán kezdtem valamit érezni Riker iránt , míg végül beleszerettem. De nem hagyhattam ott Blake-t mert akkor vagy engem vagy Rikert megölt volna. - mesélte zokogva. - Segí...tened kell.
- Nem lehet. Ebből egyedül kell kimásznod. Sajnálom. - mondtam majd megindultam az ajtó felé. - Ugye tudod hogy Riker mindenek felett szeret?
Csak bólintott.
- Meglátom , hogy mit tehetek. - szóltam vissza Carrisa meg egy '' köszönöm '' félét sutogott.

~ Laura ~


Én már semmit sem értettem. Vanessa ismerte Tiffanyt én meg nem. Tiffany nincs együtt Rossal de én mégis hallottam a telefonban , hogy khm... elvannak. És még itt van az a Carrissa akiről semmit se tudni. Szépen állunk.
Elkértem Vanessa egyik ruháját mert ma este bulizni megyünk.
- Nagyon sexy vagy Laura. - közelített felém Rocky.
- Köszi de ha te már itthon ittál akkor mi lesz később? 
Csak vállat vonva beült a kocsiba.

Már legalább a negyedik teqiulát kértem de csak egyre rosszabb lett a kedvem. 
- Köszönöm. - néztem a pultos srácra. 
Elegem lett mindenből és mindenkiből. Hirtelen felhúztam az italt és körülnéztem. Megpillantottam azt az embert aki mellett most szívesen lennék , és elindultam felé. Megáltam előtte és átkaroltam a nyakát. A számba haraptam miközben az övét figyeltem. Közelebb húztam magamhoz és vadul megcsókoltam. A lábammal átfogtam a derekát és úgy húztam közelebb magamhoz miközben viszonozta a csókot. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése