2015. július 24., péntek

14. rész

~ Tiffany ~



Ismètelten a többiek megint jól leitták magukat. Jellemző.
Na mindegy is. Ma haza utazom. Vègre!
Már egy jó idelye itt vagyok szóval , jót fog tenni egy kis kikapcsolodás. Fel is hívom Sel-t. De hol a telefonom?
Emlèkszem az este Ross-nak attam oda , mielött .... Mielött le nem itta volna magát. A többiet meg inkább meg sem emlitem. Na akkor irány a Lynch ház!
Megnyomtam a csengőt. Egyszer. Kètszer. De senki sehol. Így egyszerüen kinyitottam ès bementem. Most lepödjek meg azon , hogy nem zárták be az ajtót. Egyèbkènt is , már hozzá szoktam a nyitott ajtóval fogadtatás. Kíváncsi vagyok ezuttal milyen meglepetès vár.

Ès nem csalódtam. Meglepetès volt , mèghozzá elèg nagy ès cuki.
Ross-t termèszetes a szobájában kerestem először. Hol máshol? Na mindegy. Kopogtatás nèlkül bementem , mert avval sokra nem mentem volna. De a látvány ami elèm tárult a küszöbnèl megállított. Ross ott szuszogott aranyosan az ágyban karjaiban Laurával. Olyan èdesen össze voltak gabajodva , hogy az nem igaz.
Nagy vigyorral az arcomon kerestem meg Ross nadrágját. Senki ne gondoljon rosszra , de benne volt a nadrág zsebèben a telom ès kellett.
Mielőtt kisurantam volna mèg visszapillantottam. Amilyen cukik voltak , muszály volt megörökitenem ezt a pillanatott.
Fèlre èrtès ne essèk , de egyszerüen imadom az ilyen kis cuki szerelmes párokat. Ès ahogy az este Laura Ross karjaiba ugro... Na jó! Azt hiszem jobb ha megyek.

~ Laura ~



Lèptekre èbredtem. Nem foglalkoztam vele csak feljebb huztam a takarot ès szorosabban hozzábujtam Ross-hoz.
Várj! Mi?  Úgy pattant kiba szemem , mintha parancsolták volna. Megráztam a fejem , hogy hátha ez csak egy nagyon-nagyon rossz álom. De csak a fejem fájdult meg. Áhhh! Mi a franc törtènt? Csak annyirra emlèkszem , hogy a negyedik teqiula után felpatantam ès nekiestem Ro... Ó!
Nem , nem , nem... Nem!
Ez.. Nem törtènhetett meg. Ennek nem lett volna szabad megtörtènnie. Èn nem feküdhettem le Rossal!
Amilyen gyorsan csak tudtam - ès amilyen halkan csak lehetett - lefejtettem magamról Ross karjait ès megkerestem a ruhámat. Helyesbitek. A Vanessa ruháit. Halkan kilèptem a szobaból ès egy mèlyet lèlegeztem.
Nagyot hasított a fejembe a fájdalom amit a sok alkohol okozott.
Lesurantam a konyhába , hogy keressek valami gyogyszert. De a konyhában Tiffany fogadott.
A francba! Mi van ha látott engem ès Rosst?
- Tiffany... Te.... - kerestem a szavakat.
- A telefonomèrt jöttem át. - emelte fel az említett tárgyat. - Csináltam nektek reggelitvès kikèszitettem a gyógyszereket amiket jó lenne minèl előbb bevenni. Meg vettem elő tálakat  ha esetleg valakire , rájőn.. A tudod. Rokázás miatt. Ma egyèbkènt hazautazom , szólnál esetleg a többieknek?
Csak bolintottam ès probáltam megemèszteni a szavakat. Tál , gyógyszer , telefon , róka... Várj mi?
- Ès esetleg.. Khmm.. Làttál. Valamit? - mondtam ki egyesèvel a szavakat.
- Hallgatok róla. - bolintott mire èn lefagytam. Ilyen nincs.
- Ja ès igyatok sok vizet. Puszi. - hagyott ott mint egy hülyèt. Ès az is voltam. Egy hatalmas nagy hülye.

A többiek szèpen lassan egyessèvel szálíngoztak le az emeletről.
- Mizu Laura? - nèzett rám Ry.
- Tál , gyógyszer , telefon , róka...
- Jól èrzed magad Laura? - nèzett rám Delly.
- Hogy? Igen.. Termèszetesen. - dadogtam össze vissza.
- Okèè... Hova is tüntèl at este? - tette fel a nagybetűs KÈRDÈST. Rosst kezdtem el vizslatni aki a kerdès hallatán - vagy csak rossz volt a kaja - de kiköpte a müzlit a szájából.
Ó Èdes Jó Istenem. Most mit csináljak?
Lèlegezz Laura! Minden rendben lesz!
- Dolgom volt. - feleltem diplomatikuson. Talán a hanglejtèsem miatt , vagy kitudja de Delly nem fagatott tovább.
- Na jó emberek! - dobta le a kanalát Rocky. - Most , hogy ettünk , menjünk valahova.
Erre mindenki felpattant ès ajtó felè indult.
- Ross. - szóltam utána. Megfordult ès rámnèzett :
- Igen?
- Be.. Beszèlnünk ke.. Kène. - nyögtem ki nagy nehezen a szavakat.
- Az estèről? - csapott egyből a közepèbe. Csak bolintottam.
- Figyelj. Nem tudom , hogy mi ütött belèm... Biztos a sok teqiula... Vagy nem is tudom , csak.. - hadartam.
- Laura! - állitott le.
- Igen?
- Nem a te hibád. - nèzett rám a nagy barna szemeitől , amikben nèha jó sokáig elmerülök. Várj! Mi a bánat van velem? Szedd össze magad Laura.
- De igenis hibás vagyok , mert mi munka...
- Figyelj. Egyikünk se volt beszámítható állapotban. Ès csak megtörtènt. Elfelejtjük ès kèsz.
Hogy tud ilyen nyugodt lenni? Biztos már sok ilyen esete lehetett. Sőt! Rengeteg. Vègülis ő Ross Lynch. Ahh..
- Rendben. Okè. - bolintottam.

Most , hogy ezt tisztáztuk Ross-al elindultam hazafele. Kèsz szerencse , hogy a Lynch-háztól csak egy negyed órára  lakok kocsival.
Csendben nyitottam ki a bejárati ajtó , hogy a szüleim ne hallják meg , hogy a tegnap óta csak most , így dèlután fèl kettő fele kerülök haza.
Csendben lèpkedtem vègig a folyóson. Bekukantottam a nappaliba , de senki sehol. Huh. Ezt megúsztam.
Megindultam a lèpcső fele. Èpp hogy rálèptem az első lèpcső fokra ismerős hang ütötte meg a fülemet :
- Mindenesetre jól neki estèl az este a szöszinek. - csengett nővèrem vidám hangja.
A francba!

~ Selena ~

Már tükön ülök amiota megtudtam , hogy Tiffany vègre hazajön. Jó sok ideig ott volt , nem mondom.
- Jőnnek már? - nèztem az órámra percenkèt. Megan ment ki elè a reptèrre , valami meglepetès fèle miatt. Ba mindegy. Amíg jőnnek Tv-zek egy csöppet. Meg állapodtam a Clevver Tv-nèl.
- A fiatal 24 èves zenèszt , Tanner Patrick-ot szülövárosában látták a rajongók sètálni egy igen csínosnak titulált lánnyal akire...
- Megjöttek! - ugrottam fel. Leoltottam a Tv-t ès Tiff nyakába ugrottam.
- Selena... Levegöt.. - szabadította ki magák.
- Hogy kèpzeled? Csak egy hónap után vagy kèpes hazatolni a formás kis seggedet?
Erre Tiff csak kacagott egyett.
- Ugyan már Sel!
- Na ès mi volt az a kilengèsed? - kezdte el faggatni Megan közben már ( Tiff ) szobályában voltunk.
- Az Albatroaz-ra gondolsz?
- Aha...
- Hát csak úgy jött. - adott èrtelmetlen választ.
- Aha.. Bezzeg mikor èn akarlak elrángatni akkor nem jön. - feleltem durcásan.
- Haha. Milyen is volt a táncmozdulatom? - dobta fel az adu-ász kèrdèst.
- Jó. Nagyon jó.
- Ès ki tanította azt nekem? - folytatta.
- Èn. - válaszoltam szemforgatva.
- Na látod. - csapott egyett a lábamra.
- Na mesèlj A fiúról.. - tèrt át a lènyegre Megan. - Randiztatok? Megcsóklt már?
- Igen , ès csak barátok vagyunk. - felelte.
- Hóhóhó! - tettem fel a mutató ujjam. - Kètszer találkoztatok vèletlenül , küldött neked egy nyakláncot ami azota ott lóg a nyakadban. Elmentetek már randizni ès már egy csomoszór beszèltetek már telefonon...
- Szóval nem mondhatod azt , hogy CSAK barátok vagytok. - fejezte be helyettem Megan.
- Hát nem is tudom.. - hanyat feküdt az ágyon ès a plafont kezdte el tanulmányozni.
- Mit is lehet róla tudni? - kèrdezte Megan.
- Háát... Chrisnek hívják , táncot tanit akár csak Delly , gyönyörű barna haja van , ès igèző kèk szemei.. - ecsetelte Tiff.
- Ès ő mit is tud rólad? Mit mesèltèl neki? - fecsegett tovább Megan.
- Mindent. - mondta Tiff egy nagy ( szerelmes ) sóhajtás után.
- Ès ti ezt nem tartjátok különösnek? Ő mindent tud rólad , te viszont szinte semmit. - ráztam meg a fejem. De figyeltek ezek rám? Hát persze , hogy nem. Beszèlj bolond beszèlj , mi?
De a sráccal akkor sem stimmel valami. De ki tudja.
De az szent , hogy Tiffany szerelmes. De nagyon.


Selena ès Tiffany

Megan ès Tiffany




Hey guys!
Kicsit megkèsve ugyan de megèrkeztem a 14. rèszel ami remèlem elnyeri a tetszèseteket.
Most az egyszer megkèrlek titeket , hogy nèzzètek el nekem a helyesírási hibákat , az okát inkább nem fejtem ki.
Megszeretném köszönni a 2040 oldal megjelenitést. Higgyétek el még álmomban sem mertem volna gondolni , hogy már a 14. rész után ilyen szép számot érhetek el. És ezt csakis nektek köszönhetem. Köszönöm-köszönöm nagyon szépen , hogy ennyien érdeklődtök a kis történetem iránt *-*
Következő résszel pedig nagyon sietni fogok. :*
Puszil titeket : Maddie :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése